Nuffnang

VIDEO TERLAMPAU!!! Rancangan XXX Dianjurkan Di Penang!!!



Dah apa nak jadi ni...... Lelaki dan perempuan tanpa berpakaian di dalam rancangan Malaysia Nude Sports Games 2014. Khabarnya diadakan di Pantai Teluk Bahang, Pulau Pinang. 

Terdapat 3 wanita dan 8 lelaki yang kesemuanya dipercayai dari kaum Cina terlibat dalam rakaman pertandingan sukan bogel ini. Pelbagai aktiviti yang seolah-olah seperti sukaneka diadakan dalam keadaan tanpa seurat benang.

Mana lah negara kita tak ditimpa bala, dengan insiden MH370, MH17 dan pelbagai lagi isu lain seperti kemarau etc. Antara punca nya seperti di atas lah, penganjuran Malaysia Nude Sports Games 2014 di Pulau Pinang. Memang makin lama makin jahanam akhlak orang Malaysia sejak dipegang oleh DAP ini sampai sukan "bogel" pun boleh dibuat. Adakah ini juga salah satu tarikan bagi Tahun Melawat Malaysia 2014?

Lebih parah ianya berlaku di Pulau Pinang sebuah negeri yang ditadbir oleh DAP dan kononnya bersama-sama Pakatan Haprak.

Persoalannya bagaimana sukan bogel ini boleh mendapat kelulusan daripada pihak berwajib untuk dijalankan ?

Bukankah Guan Eng selama ini begitu mengambil berat tentang hal-hak seperti ini maklumlah sensitiviti rakyat perlu di jaga.Macam yang dia pernah buat sebelum ni mengumumkan tidak akan sesekali membuka pusat perjudian di Pulau Pinang kerana menghormati masyarakat lain khususnya orang-orang Islam.

Semakin teruk dan tidak bertapis-tapis lagi. Macam sial..... Mohon siasatan lanjut dan tindakan tegas diambil kepada semua yang terlibat!!! Jangan sampai Bala Tsunami Melanda lagi.

Na'uzubillah...




RASULULLAH SAW bersabda bermaksud: “Apabila Allah menurunkan azab ke atas dunia untuk satu-satu kaum, maka azab itu akan menimpa ke atas mereka yang berada sama dalam masyarakat kaum itu, kemudian apabila mereka dibangkitkan di akhirat nanti maka kedudukan mereka adalah mengikut taraf keimanan serta amal kebajikan yang mereka lakukan di dunia ini”. (Hadis Riwayat: Al Bukhari). 

Hadis di atas bermaksud apabila Allah mahu menurunkan bala atau bencana ke atas satu-satu kaum di dunia ini kerana ada di kalangan kaum itu melakukan kejahatan atau maksiat, maka azab yang diturunkan itu menimpa ke atas kaum yang beriman dan juga kepada mereka yang kufur. Tetapi apabila mereka berada di hari Akhirat nanti, mereka akan ditempatkan di tempat yang sesuai dengan kedudukan mereka mengikut keimanan dan amal kebajikan yang mereka lakukan di dunia ini. 

P/S: Pihak berkuasa tak ambil tindakan?

AWAS!!!! VIDEO INI TANPA SUNTINGAN (18 SX)


Laman page rasmi Malaysia Nude Sports Games 2014 siap video boleh dilayari disini:

Share this article

1 Komen:

  1. Best lah. Aku pon nak join. Kena jadi warga Singapura nak jadi ahli ke?

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top