Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

TONG TAIK!!! Bila ADUN PAS Tempelak Saifuddin Nasution!!!



Pergeseran antara PAS dengan PKR nampaknya semakin terbuka dan berpanjangan khususnya di kalangan pemimpin mereka. Terbaru, ADUN Cempaka dari PAS telah mengumpamakan pemimpin-pemimpin PKR ini "busuk" akibat bergelumang dengan najis atau tong taik.
Iskandar berkata demikian ketika menjawab tohmahan Saifuddin Nasution di FB beliau yang mengatakan bahawa kemelut penolakan Wan Azizah sebagai MB Selangor adalah berpunca dari rancangan di antara PAS, Khalid dan UMNO untuk membentuk kerajaan baru di Selangor.

Ini pula salah satu komen dari blogger PAS : 

Apa korang ingat PAS kelapaq sangatkah nak join parti UMNO, sendiri lupa yang korang tu pun datang dari parti UMNO. Lain kali jangan jolok sarang tabuan. Kan dah kena seketul kat batang hidung....

Hihihi.... Macam-macam, lantak korang la. Tapi secara jujur penulis amat berharap agar PAS dan UMNO dapat mencari titik persamaan demi penyatuan ummah.
Share this article

1 Komen:

  1. tak lapaq masuk UMNO pun tak pa kerana memang UMNO tak sesuai untuk hangpa yang suci muci kan? TONG TAIK? ya itulah bahasa orang suci muci untuk UMNO. biasalah kan penyokong PKR asal dari UMNO. dulu pkr bergelumang dengan taik (UMNO) sekarang dah bersih bila join pas. tak pa kalau umno tong taik, boleh bersihkan. tapi jika hangpa memang taik, nak cuci macam mana? ingat penulis novel taik penyokong pas yang hina kutuk dr Mahathir dan UMNO sebagai taik? ingat balasan yang dia dapat? sekarang kenapa diam? dah jadi taik ka? itula masalahnya jika diri sendiri rasa ahli syurga dan islam hangpa saja yang diterima. semua orang di dunia ni tak betul, kecuali penyokong pas Malaysia saja.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top