Nuffnang

VIDEO : SEDIH - Kisah Benar Pasangan Pengantin Yang Menjadi Viral DiYoutube!!!



Video ini berjaya meruntun hati ramai pihak setelah menontonnya yang memaparkan sebuah kisah benar  perkahwinan di antara Rowden and Leizl.

Pasangan ini berasal dari Filipina di mana pada asalnya ingin berkahwin pada hari lahir Rowden yang ke 30. Namun takdir menentukan segalanya, Rowden disahkan menghidap penyakit cancer atau barah tahap 4 iaitu paling kritikal.



Melihat keadaan yang semakin teruk dan tidak bermaya, Rowden memberi hasrat dan impian terakhirnya sebelum dia pergi untuk selama-lamanya. Rowden ingin berkahwin dengan Leizl dan berharap perkahwinan mereka dipercepatkan.

Keadaan Rowden yang lemah, membuatkan keluarga dan sahabat-sahabatnya berusaha untuk mengatur perkahwinan mereka dengan segera di mana Rowden dan Leizl akhirnya disatukan dalam majlis yang agak meriah.

Keadaan menjadi sebak dan pilu apabila keluarga dan sahabat handai menangis hiba mengenangkan nasib yang menimpan Rowden dan pasangannya, namun tetap gembira kerana perkahwinan itu menunaikan impian terakhir beliau.

Seperti yang diramalkan pakar, Rowden akhirnya meninggal dunia 10 jam selepas majlis perkahwinannya bersama Leizl....... Saksikan saat-saat menyedihkan pasangan ini.....


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top