Nuffnang

VIDEO : Kecoh!! Anak Melayu Pereka Fesyen Terlampau!!!



Pereka fesyen sensasi, Amir Luqman telah berjaya mengegarkan pentas Minggu Fesyen Kuala Lumpur 2014 (KLFW2014) petang semalam dengan rekaannya yang berani dan cukup kontroversi.

Dia tampil bersama koleksi yang mampu membuatkan sesiapa sahaja ternganga dan tercengang sempena meraikan ulang tahun ke-10 atas pembabitannya sebagai seorang pereka fesyen.

Bagaikan sengaja memilih rekaan yang menggunakan material yang jarang atau telus pandang sehingga menampakkan kulit badan si pemakai, koleksi Amir Luqman berjaya memukau mata ramai penonton yang hadir.

Mungkin inilah keistimewaan yang ada pada Amir Luqman untuk mencipta keberaniannya sendiri supaya koleksinya bukan sekadar dapat dilihat, malahan menjadi bualan hangat sehingga muncul minggu fesyen yang akan datang.

Bukan itu saja, malah pereka fesyen itu sekali lagi menjadi buah mulut ramai apabila dia turut tampil sebagai seorang peragawati di laluan runway ketika berlangsungnya pertunjukan fesyen koleksi terkininya.

Tidak mahu sendirian, sebaliknya Amir Luqman hanya memilih dua supermodel tanah air iaitu Tinie dan Deanna Ibrahim untuk jalan seiringan dengannya yang sekali gus telah mendapat sorak sorai penonton yang hadir.

Keberanian Amir Luqman ternyata bukan sahaja terletak pada rekaannya yang cukup kontroversi, malahan konsep serta dirinya sendiri berjaya menjadikan pertunjukan fesyen pada petang hari kedua KLFW2014 tidak hambar.

Setiap satu persalinan yang tampil hadir dengan ceritanya tersendiri dan menjadikan seluruh persembahan pada petang itu bagaikan drama pentas ciptaan Amir Luqman.

Selain Amir Luqman, dua pereka fesyen terkenal iaitu Syomir Izwan dan Nuritha Harith turut berkongsi pentas dengannya untuk memeriahkan pertunjukan fesyen yang mengetengahkan rekaan ‘ready to wear’. – murai.com.my


Share this article

1 Komen:

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top