Nuffnang

HATI-HATI!!! Sindiket Pembantu Rumah Telah Kembali!!!



Hari ini semua orang sibuk dengan pelbagai urusan harian. Mana yang ada pendapatan lebih tu, mulalah mencari pembantu rumah untuk memastikan semua kerja rumah dapat diuruskan dengan lebih baik dan teliti. Kita yang suami isteri dah sibuk dengan urusan kerja di luar, bila balik bolehlah berehat dengan tenang.


Tapi tak semua orang yang menginginkan pembantu rumah itu berakhir dengan baik. Kami menerima satu kiriman dari seorang mangsa yang baru sahaja tertipu dengan sindiket pembantu rumah ini. Terasa bertanggungjawab untuk tidak mahu melihat lebih ramai yang teraniaya, OhMedia akan mendedahkan tentang sindiket pembantu rumah ini.

Pengirim mendakwa, pembayaran dibuat kepada ejen semasa maid diserahkan namun dalam masa kurang 6 jam dari waktu pembayaran, pembantu rumah akan melarikan diri dari rumah.

Melalui pemerhatian dari CCTV tempat penyerahan maid, jelas menunjukkan ini sindiket sebab ada 2 lelaki dari kumpulan mereka duduk berasingan dan memerhati dari jauh.

Si maid pulak tidak bertudung pada awalnya dan cepat-cepat pakai tudung sebelum mangsa yang ingin melakukan pembayaran dan membawa maid tersebut pulang, tiba di lokasi.

Dalam kes ini, nombor telefon maid tersebut adalah 016-3158834dan rakannya bernama Eddie 016-6774100. Jika anda berhubungan dengan mereka yang menggunakan nombor telefon ini, sila berhati-hati dan laporkannya kepada pihak berkuasa.

Di bawah ini adalah laporan polis yang dibuat oleh mangsa untuk rujukan para pembaca.



Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top