Nuffnang

TIMBALAN MENTERI : Menantuku Setiausaha Politikku, Korang Apa TahuPerjuangan!!

"Siapa mereka? Saya tidak perlu melaporkan kepada mereka. Apa yang mereka tahu mengenai pengorbanan yang telah saya lakukan kepada rakyat dan parti sejak 40 tahun lalu? Adakah mereka tahu saya salah seorang yang pernah ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) ketika Ops Lalang pada 1987?."










Timbalan Menteri Pertanian, Industri dan Asas Tani, Datuk Tajuddin Rahman mengecam laporan berita online mengenai menantu lelakinya, Firdaus Mufazal Faiz yang bekerja di bawah kementeriannya

Tajuddin berkata demikian sebagai menjawab dakwaan menantu lelakinya, Firdaus Mufazal Faiz, bekerja dengan kementeriannya.

Tajuddin mendakwa laporan portal berkenaan tidak mempunyai kredibiliti untuk menyoalnya, kerana mereka lebih berminat untuk agenda yang bermotifkan politik berbanding isu yang berkaitan dengan rakyat.

"Saya tahu mereka menantikan penafian secara terus atau pengakuan bersalah. Saya tidak akan memberi muka kepada mereka kerana saya tidak mahu terlibat sama dalam permainan politik murahan seperti ini," katanya.




Tajuddin yang juga Ketua Umno bahagian Pasir Salak, turut didakwa mempengaruhi ahli Umno bahagian itu supaya memilih dua orang anaknya yaitu Dr Faizal sebagai ketua pemuda bahagian manakala Seri Rahayu sebagai ketua puteri bahagian didalam pemilihan Oktober ini. Berita mengenainya klik di SINI.

Sebelum ini, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dilaporkan berkata ahli keluarga boleh menawarkan perkhidmatan mereka sebagai sukarelawan, namun mereka tidak boleh menerima gaji atau dibayar elaun Oleh kerajaan.

Hebat sungguh Datuk Tajuddin bermain lidah, jika tidak masakan disebut sebagai ahli politik!, tapi masihkan relevan buat Umno dipimpin oleh pemimpin seperti Tajuddin ? Ketika mana ahli bawahan Umno mengharapkan perubahan dan keinsafan pimpinan atasan, Pemimpin Umno seperti Tajuddin langsung tidak mempedulikan mengenai perkara itu. Apa yang mereka fikir adalah merebut apa saja kesempatan yang ada dalam mengkayakan diri sendiri dan juga kroni.

Apapun yang didolak-dalihkan oleh Tajuddin mengenai menantunya yang memang terbukti berkerja di kementeriannya sebagai Setiausaha Sulit kepada beliau, terpulanglah untuk anda semua menilainya.


BB : Rakyat bukan nak lihat sangat apa yang korang korbankan, tapi rakyat nak tahu apa pengorbanan yang korang buat untuk rakyat!!
Share this article

1 Komen:

  1. nampak sangat kalau BN kalau DAP anak beranak PKR anak beranak PAS nik aziz menantu dulu pmbk apa hang tak bising.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top