Nuffnang

SIMPATI : Nazri Dibela Teresa Kok Pula!!



Di sebalik kritikan yang diterima Menteri Pelancongan Datuk Seri Nazri Abdul Aziz kerana melantik anak sendiri sebagai pembantu, siapa sangka ia mengundang simpati daripada lawan politiknya sendiri.

Antaranya Ketua DAP Selangor Teresa Kok percaya, walaupun beliau sendiri dan banyak ahli politik tidak melantik anggota keluarga, tetapi kadang-kadang mereka tidak banyak pilihan.

"Tetapi apabila kami ada seseorang yang rapat dengan keluarga kami, yang bagus dalam sesuatu bidang dan dapat membantu karier kamu, apa yang salahnya," katanya lagi.

Kok (kanan) diminta mengupas tulisannya di Facebook pada 16 Ogos yang berkata, ramai wakil rakyat susah menjadi kakitangan yang berdedikasi dan setia.

Kok, exco Selangor antara April 2008 hingga Mei 2012 berkata, beliau sendiri dalam tempoh perkhidmatannya itu terpaksa menukar 10 orang pegawainya ekoran pelbagai masalah, termasuk sabotaj.


BB : Kalau nak buat kementerian itu macam sendiri punya, elok la Nazri letak jawatan dan buka firma guamnya sendiri. Tidak pun buatlah bisnes sendiri, ha, Nazri jadi CEO, pastu lantiklah sape-sape yang dia suka. Tiada siapa akan persoalkan atau marah. Ini di kementerian!! Sebuah agensi kerajaan yang antara fungsinya memberikan perkhidmatan kepada rakyat. 
Share this article

2 Komen:

  1. nazri ni, perangai macam2... buang tebiat ke apa?

    BalasPadam
  2. BETINA CFINA KOKOK BANGSAT DAPigs ini patut tutup mulut BABI dia! KURANG AJAQ!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top