Nuffnang

VIDEO : Boleh Ke Kita Buat Macam Ni Bagi Orang Yang Potong "Q" Kat Jalanraya?



Huh!! Nasib baik tak masuk bawah lori tu. Kalau tidak........

Lepas tengok video di bawah ni cer korang komen sikit, boleh ke tindakan yang sama kita ambil kepada pemandu-pemandu yang suka potong Q kat Malaysia ni?






Banyak perkara kecuaian yang sering berlaku di atas jalan raya dan gua tak tahu macam mana kita dapat lesen memandu sedangkan cara pemanduan Ya Allah!. Satu sikap pemandu negara ini ialah suka potong laluan orang dengan kata mudah ‘potong Q’. Entah apa yang nak direbut dan dikejarkan pun gua tak tahu. 

Apa pun, potong Q ni tak baik untuk keselamatan bukan sahaja kepada pengguna jalanraya yang lain tetapi juga kepada pemandu itu sendiri. Banyak rasanya kita dapat lihat terutama di sepanjang tempoh sambutan Hari Raya Yang Lalu.....


Ini merupakan perbuatan yang merampas hak orang

Share this article

0 Komen:

Catat Komen

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top