VIDEO : Budak Sekolah Perempuan Tahap Gedik!!




Apa nak jadi? Kebelakangan ini, kita dapat lihat semakin banyak video yang memaparkan kelakuan tidak senonoh terutamanya remaja (Budak sekolah).

Apa yang menghairankan mereka langsung tidak merasa malu memuatnaik video rakaman mereka di laman sosial mahupun laman perkongsian video iaitu YouTube.

Yang menyedihkan lagi, remaja atau budak sekolah ini tidak memikirkan perasaan orang tua mereka sebelum memuatnaik rakaman video  seperti di bawah ini.

Takkan semuanya nak disalahkan mak bapa. Atau juga pihak cikgu dalam kes ini?

Jom Layan Video Di Bawah Ini.....




Amacam? Gedik Tak?


4 ulasan:

  1. ni budak-budak indon mereka memang gedik dan tak tahu hormat orang tua. indonlah katakan

    BalasPadam
    Balasan
    1. der malaysia lah.. -.- bukan indon nmpk x bendera malaysia

      Padam
  2. Ada yg gedik tp cm standart je la.nakal di skolah mcm ni.hya utk kngan smsa jd pelajar.yg xpnh rasa jd nakal dlu...tu jd beruk bila dah tua bru nk jd nakal.nakal xbermakna jahat..lau diorg ada wat slh laku dlm video tu bru leh dikomen serius..tersenyum sorg sorg...sy lg nakal msa di bangku skolah dulu tp berpada pda lah nakal nya ye....cenyumm.

    BalasPadam

Isu-Isu SEMASA... APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

 
Blogger Templates