Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

VIDEO : Respon Nazri Ke Atas Mukhriz Isu Tumbuk Mahathir!!!


Panasss... Panasssss..... Panas...... Portal SuaraTV melaporkan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Nazri Aziz telah memberi respon kepada kesediaan bekas Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir untuk ‘bertumbuk’ dengannya bagi mempertahankan bapanya, Tun Dr Mahathir Mohamad.
Menurut Nazri, kenyataannya sebelum ini disalah erti oleh pihak media dan diambil secara terus tanpa memahami maksud kiasan ‘bertumbuk’ yang dimaksudkannya sebagai kesediaan untuk berdepan dan bersemuka.

“Ok, tak ada masalah (bertumbuk). Bila-bila masa sahaja. Tapi saya tak faham, bila Mahathir cakap (orang UMNO) makan dedak (rasuah), saya tak marah saya faham apa dia cakap (berkias).

“Tetapi kenapa bila saya cakap ajak bertumbuk kamu terjemahkan secara terus. Bila Mahathir cakap kamu boleh faham. Kamu tahu saya tak makan dedak. Saya tidak bohong” katanya.

Nazri turut menyifatkan Mukhriz sebagai rendah intelek kerana gagal menterjemahkan apa yang beliau maksudkan.

“Tapi bila saya cakap nak bertumbuk kamu terjemahkan secara terus. Takkanlah saya nak tumbuk orang tua.

“Orang yang menaikkan isu ini, intelek mereka rendah, inilah masalah dia. Yang cerdik seperti saya ini cukup kurang,” kata Nazri.

Semalam, Mukhriz dikatakan bersedia untuk berlawan dengan Nazri selepas menteri tersebut mengeluarkan kenyataan ingin bertumbuk dengan Dr Mahathir.

“Yang mencadangkan supaya Tan Sri Muhyiddin Yassin dan saya dipecat daripada UMNO adalah Datuk Seri Nazri yang baru-baru ini kata nak bertumbuk dengan Tun Mahathir.

“.. saya sebagai anak jantan akan berdepan dengan dia (Nazri),” kata Mukhriz dalam ceramah kempen Deklarasi Rakyat di Negeri Sembilan, semalam. – SuaraTV

Share this article

7 Komen:

  1. “.. saya sebagai anak jantan akan berdepan dengan dia (Nazri),” kata Mukhriz dalam ceramah kempen Deklarasi Rakyat di Negeri Sembilan, semalam

    GELI AH....ANAK BOTAK LEMBUT LEMBAB NAK TUNJUK 'JANTAN'.

    Makin hari makin menonjol kebodohan anak mamak kerala ni. Syukor Alhamdulillah Negeri Kedah telah diselamatkan dari terus menerus diperintah oleh anak beranak kerala dan isteri si botak ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko agaklah macamana boboi gengam penumbuk...kah kah kah.....

      Padam
  2. Nazri Aziz kepala butoh

    BalasPadam
  3. Kepala butuh macam kepala botak mana ada rambut, lincin, memancar-mancar kilatnya. Hah! hah! kan dah kena...

    BalasPadam
  4. Tu lah terlajak perahu boleh di undur....

    BalasPadam
  5. Tu lah terlajak perahu boleh di undur....

    BalasPadam
  6. Ah...Nazri memang mulut celupar...benci dan meluat aku

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top