Nuffnang

TETAMU VIP : KLI Beri Layanan 5 Bintang Buat Gelandangan


KUALA LUMPUR – Kuala Lumpur International Hotel akan memberi layanan 5 bintang kepada golongan gelandangan dengan menyediakan makanan serta minuman kepada mereka.
Menurut Pengurus Pemakanan KLI Hotel, Syed Zulkhairanain, mereka akan memberi layanan yang terbaik kepada semua lapisan masyarakat walaupun mereka daripada golongan gelandangan.

“Jabatan kami biasanya akan menyediakan makanan kepada semua pelanggan kami tidak kira mereka daripada seluruh masyarakat di Kuala Lumpur ini dan termasuk gelandangan walaupun mereka seperti hidup tidak sehaluan walaubagaimanapun mereka akan disajikan seperti rakyat Malaysia yang lain.


“Yang mana kita tekankan halal, kebersihan dan kualiti tidak kira mereka dari golongan daripada atasan atau bawah janji dia adalah pelanggan kami dan kami akan layan mereka secara sama rata.” katanya.

Tambah beliau lagi, pihaknya sangat berbangga kerana dapat memberi layanan kepada semua golongan masyarakat.

“Kita ambil peluang ini untuk layan mereka juga kerana mereka juga adalah manusia yang perlukan makanan yang sihat, makanan yang bersih.

“Kita memang berbangga untuk memberi layanan kepada semua lapisan masyarakat tak kira mereka dari kehidupan yang bagaimana, kita akan tetap layan dan kami ambil peluang untuk memberi layanan yang terbaik sama ada di dalam hotel mahupun diluar.” ujarnya.

Dalam pada itu, KLI Hotel bersama Darling Idola Kecil 5 akan mengadakan program bersama gelandangan pada malam ini berhadapan CIMB Bank, Jalan Tunku Abdul Rahman. (SUMBER)

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top