Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

KANTOI!!! "Datin Prihatin" Pujaan Netizen Rupanya Warga Pakistan!!!


Hahaha!!! Kan dah cakap dah. Orang Malaysia ni memang mudah sangat terpengaruh dengan benda yang bukan - bukan. Kena tipu hidup - hidup pun diorang masih tak sedar jugak.
Tapi, bukan semua rakyat Malaysia macam tu. Hanya mereka yang dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sahaja yang akan bertindak sedemikian sebab otak mereka penuh sampah.

Maka sebab itulah diorang dengan mudah diperdaya dengan seorang yang menyamar dengan menggunakan gelaran 'Datin' ni. Pantang tengok muka cantik, mudah sangat diorang terpedaya.

Namun malangnya, dari pendedahan yang dibuat, pengguna laman media sosial yang tidak bertanggungjawab tu hanya sekadar 'Hantu Puaka' yang mempergunakan gambar orang lain:

"Ratusan komen dan posting di laman sosial Facebook dari kumpulan pro-pembangkang terbukti buta hati apabila terpukau dengan nama Datin Dania Norman dengan gambar profil jelita lantang mengutuk dan menuduh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tanpa sebarang bukti.
"Pemeriksaan lanjut mendapati gambar yang digunakan kononnya sebagai Datin Dania rupa-rupanya ialah gambar artis dari Pakistan Mahira Khan ketika beliau melawat Universiti Iqra dan Universiti Karachi di Pakistan.
"Betapa mudahnya rakyat Malaysia di laman sosial ini tertipu. Carian laman Facebook miilik Datin itu pun gagal sebab pada asasnya memang ia tidak wujud dan hanya diwujudkan identiti itu untuk mengelirukan dan menyemai kebencian orang terhadap kerajaan." - lapor blog Megat Panjialam

Mungkin orang yang tidak bertanggungjawab mewujudkan akaun Facebook berkenaan dan mempergunakan gambar artis tu ingat PENIPUAN yang dilakukan tidak diketahui oleh orang lain.

Apa yang nyata, dek kerana terdesak sangat nak MENIPU, maka terpaksa la diorang gunakan taktikJIJIK sedemikian rupa. Malangnya, PENIPUAN yang dilakukan akhirnya ter-KANTOI jugak.

Heh! Tak pelik la kalau Pentaksub dan Pengampu puak - puak Pakatan Haprak tu sanggup buat kerja macam tu. Lagi pun, diorang memang suka mempergunakan orang lain demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri!!! Termasuk la MENIPU sekali pun!!! - SUMBER
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top