Nuffnang

LARIAN BUIH CINTA? Penang Sengaja Cari "BALA"


Apa ni? Selepas seorang rakyat di P.Pinang berniat "membunuh diri" kerana Lim Guan Eng, mungkin selepas bulan Oktober nanti ramai rakyat kembali "sayang" kepada Ketua Menteri P.Pinang tersebut.



Ini kerana, pada awal Oktober nanti akan diadakan satu pesta yang dinamakan Love Buble Run atau Larian Buih Cinta di P.Pinang.

Jika sebelum ini kita hanya mengetahui tentang pesta buih yang dianjurkan didalam kolam renang di pusat-pusat hiburan, kini di negeri DAP ianya lebih maju dan "advance"..


Orang ramai khususnya para remaja bebas bergaul sambil bermain buih di tepi-tepi jalan sempena larian buih cinta ini.. Mungkin dengan cara berkenaan, remaja-remaja di P.Pinang akan lebih tahu menghargai cinta sesama mereka..

P.Pinang kini sudah semakin terkenal dengan pelbagai acara yang tidak bermoral.. Jika sebelum ini diadakan pesta bogel di kawasan pantai di negeri berkenaan, Oktober nanti akan berlangsung pula larian buih cinta ini..

Mungkin Lim Guan Eng dan DAP negeri suka serta menggalakkan rakyatnya bersosial.., maka sebab itulah program-program berunsurkan keruntuhan moral ini dibenarkan untuk diadakan di P.Pinang.

Tahniah kepada pengundi DAP. Tahniah kepada Lim Guan Eng yang bakal "merosakkan" pemikiran generasi baru di P.Pinang! - Utaranews.com
Share this article

2 Komen:

  1. org penang kuat nafsu sbb byk yg kahwin campur,,,

    BalasPadam
  2. Dap laknatullah mmg memusuhi islam. Jika PR kuasai Malaysia jahanamlah umat islam di Malaysia

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top