Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

WOW!!! Artis Popular Dimaki Gara-Gara #GST!!!


Wow.. satu ungkapan yang sangat berani dikeluarkan oleh seorang wanita pada penyanyi Faizal Tahir.. Setiap kali dia nak kutuk Faizal dia siap tag nama Faizal dalam setiap tweetnya..


Mesti pelik kan kenapa tiba-tiba ada orang nak maki Faizal? Semua yang berlaku mesti ada cerita disebaliknya.. Ni semua adalah penangan GST.., disebabkan Faizal menyuarakan pendapat mengenai GST.., Faizal kena maki dungu oleh seorang wanita..

Faizal kan ada berkongsi tweet mengenai GST, katanya, kita semua tak perlu risau atau khuatir dengan GST, sebab ia tak mengubah pun rezeki seseorang..

Disebabkan tweet tu, tak pasal-pasal Faizal ni kena serang dengan seorang wanita dengan kata-kata kurang manis.. Memang nampak macam betul-betul marah je wanita tu dengan pendapat Faizal..



Tak pasal-pasal twitter Faizal penuh dengan tweet yang menyokong kenyataannya.. Tapi Faizal ni bagus, setiap apa yang di balas nampak cool dan relex je.., tak melatah langsung..

Tak kisah la apa pun pendapat individu tu pasal GST, setiap orang ada hak sendiri untuk memberi pendapat yang dia rasa betul.. Miss A/UtaraNews.com

 
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top