Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

#GST : Syarikat Al-Ikhsan Bikin Macai PR Panasss!!!


Rakyat sentiasa tertipu oleh golongan peniaga. Isu GST nampaknya dijadikan alasan kepada golongan itu untuk menggandakan keuntungan dengan cara mudah. Tidak tahu di mana silapnya, namun program yang telah dilaksanakan di lebih 160 negara menjadi "igauan" buat kerajaan Malaysia.
Dengan pelbagai alasan diberikan, peniaga-peniaga menaikkan harga barang seolah-olah tiada tindakan yang boleh diambil.

Namun, tidak semua peniaga sebegitu. Masih ada yang jujur dalam melaksanakan GST ke atas barangan jualan mereka.


Kali ini giliran syarikat menjual peralatan sukan pulak buat gempar dengan membuat pengumuman untuk tidak menaikkan harga barang jualan mereka biarpun dikenakan GST April nanti.

Penyebaran makluman mengenai perkara itu kian menjadi viral dilaman - laman media sosial dan sangat dialu - alukan oleh rakyat diperingkat bawahan terhadap tanggungjawab syarikat berkenaan.

Tapi, tak heran jugak la bila ada sesetengah puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang hilang akal dan meroyan tak tentu arah bila membaca pengumuman yang dibuat oleh syarikat tersebut.

Macam - macam la dakwaan yang diorang lemparkan hanya semata - mata untuk memperlekehkan tindakan yang telah diambil. Semuanya kerana mereka tidak dapat menerima kenyataan.

Itulah masalahnya dengan Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni bukannya jenis manusia yang mampu untuk berhadapan dengan Kebenaran. Jijik sangat bagi diorang.


Nak pulak bila ada syarikat Melayu sendiri yang mengambil pendekatan sedemikian. Terus diorang akan melabelkan syarikat seperti itu 'Kroni Kerajaan'. Itulah tahap mentaliti puak - puak Pakatan ni.

Takde benda didalam dunia ni yang baik bagi mereka. Semua salah belaka. Yang betul hanya Si Ketua Penipu tu sorang je. Bagi diorang, Si Ketua Penipu tu je yang mampu menyelamatkan masa depan mereka dimasa akan datang. Macam la Si Ketua Penipu tu TUHAN!!!
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top