Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

VIRALL!!! Aksi Panas Jururawat Dalam Kereta Tersebar!!!



Bangang, bebal dan amat memalukan..... tengah sangap sangat ke beb? Beberapa hari yang lalu, gambar seorang jururawat muda melakukan aksi terkutuk dalam kereta tersebar meluas di media sosial.

Gambar menunjukkan seorang jururawat sedang 'makan aiskrim' dalam kereta kekasihnya itu. Gambar itu dirakam oleh teman lelakinya sendiri. 

Tidak dapat dikenal pasti siapa yang menyebarkan gambar itu dan apa motifnya.


Siasatan mendapati, gambar-gambar itu mula dimuat naik oleh seorang blogger wanita popular tanahair. 

Bagaimanapun, tiada maklumat terperinci dari blogger berkenaan yang hanya sekadar berkongsikan gambar 'panas' itu di laman blognya.

Sedikit nasihat buat semua khususnya yang bakal bergelar suami atau isteri:

Kepada Bakal Suami

Andai berpurdah menjadi beban, pilihlah yang menampakkan muka. Andai itu lebih menyenangi hati kamu. Andai berpurdah itu memelihara dirinya sebagai isteri, maka pilihlah yang sudah berpurdah. Usah dipaksa mereka yang tidak mahu berpurdah untuk berpurdah, bimbang keikhlasan tercala

Kepada Bakal Isteri,

Andai purdah menjadi pakaian kamu, pilihlah lelaki yang tahu menghormati isteri, memuliakan kamu sesuai dengan malu yang ada pada dirimu. Andai purdah itu membebankanmu, pilihlah suami yang suka kau memperlihatkan wajahmu. Lelaki yang soleh akan merasa cemburu bila dirimu menjadi perhatian umum. Oleh itu, jika bakal suamimu menyuruhmu berpurdah, jika kau tidak mahu maka pilihlah lelaki yang lain. Pilihan ditangan kamu.

Kepada Bakal Suami,

Jika kamu memilih perempuan yang berpurdah maka kamu harus sentiasa menghembuskan semangat kepadanya agar terus istiqamah untuk berpurdah. Kerana wanita itu boleh berubah dek kerana faktor sekelilingnya.

Kepada Bakal Isteri,

Andai kamu sudah berpudah, bukan bermakna kamu sudah menyempurnakan semua kewajipanmu. Jagalah akhlakmu demi menjaga kehormatan suamimu.

Kepada Bakal Pengantin

Suami menjadi pakaian kepada isteri dan begitulah sebaliknya.Maka hendaklah kalian menutup keaiban suami/isteri. Jika kamu membuka aib suami/isteri sebenarnya kamu membuka aibmu sendiri.
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top