Nuffnang

GAMBAR : Panasss..... Aksi Spontan Najib Bakal Undang Kontroversi!!!



Adoiiii..... Cukup-cukuplah DS Najib. Sudahlah aksi ini berlaku di tempat terbuka, pasti ramai yang memerhatikan. Apatah lagi paparazi yang sentiasa mengekori dan mencari ruang untuk merakamkan gambar-gambar yang boleh dijadikan isu panasss buat mereka.

Tapi jangan salah faham ye. Sebenarnya, sekalung tahniah diucapkan kepada Perdana Menteri, DS Najib Razak yang membuat lawatan mengejut dengan menaiki LRT dari PWTC ke KL Sentral petang ini. Kehadiran beliau mendapat sambutan orang ramai walaupun masih terkejut dengan kehadiran Perdana Menteri bagi "merasai apa yang rakyat lalui dan rasakan".

"Berdasarkan pengalaman saya pada hari ini, saya lihat masih ada ruang penambahbaikan yang boleh dilaksanakan. Insya-Allah, kita akan kenal pasti cara terbaik untuk memperbaiki mutu perkhidmatan pengangkutan awam negara demi keselesaan rakyat".


Kerajaan akan mengenalpasti cara terbaik memperbaiki mutu perkhidmatan pengangkutan awam negara yang dilihat masih ada ruang untuk penambahbaikan demi keselesaan rakyat.

“Insya-Allah.. kita akan kenal pasti cara terbaik untuk memperbaiki mutu perkhidmatan pengangkutan awam negara demi keselesaan rakyat,” 

“Selepas menunaikan solat Jumaat tadi, saya telah menaiki LRT dari PWTC ke KL Sentral bersama-sama warga ibu kota yang lain.

“Ramai juga terkejut melihat saya di sana. Tapi Alhamdulillah… mereka tidak segan untuk memberi maklum balas mengenai sistem pengangkutan awam kita,”

- Laman Facebook Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak


Kenyataan dibuat selepas Najib menaiki perkhidmatan transit aliran ringan (LRT) dari stesen Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) ke KL Sentral.

Berikut gambar-gambar yang sempat dikutip dari laman-laman sosial dan blog rakan-rakan:











Share this article

1 Komen:

  1. Bagus najib buat macam ni...jadi yg kaki bodek dan kaki ampu tu tak sibuk bentang karpet dan buat persiapan dan menipu

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top