Nuffnang

Kawan-Kawan Bloggers!!! Jom Tambah Pendapatan Melalui Iklan Online Nuffnang!!!


Pasti ramai yang sudah menjana wang daripada Nuffnang malah ada juga yang sudah mencecah ribuan ringgit. Untuk pengetahuan anda, Nuffnang merupakan satu syarikat pengiklanan yang menjadi sumber pendapatan bagi sesetengah blogger khusunya di seluruh Asia Pasifik.



Nuffnang Logo



Nuffnang sebenarnya bukanlah sekadar syarikat pengiklanan semata-mata tetapi juga merupakan satu komuniti para blogger dengan pelbagai event yang diadakan sepanjang tahun. Antara event yang aku tahu adalah bagi tiket percuma kepada blogger terpilih, Blogger of The Month dan banyak lagi.


Cost Per Unit Visit (CPUV)


Cost Per Unit Visit (CPUV) ataupun dulu dikenali sebagai Buffered Earning (kalau tak silap) sentiasa menjadi idaman setiap blogger. Namun, apa yang disalah erti di sini ialah bagaimana caranya untuk mendapatkan CPUV tersebut. Di sini aku nak kongsi sedikit beberapa tiket daripada pihak nuffnang yang menyatakan tentang bagaimana untuk mendapatkan CPUV ni.




Cara Nak Dapat Buffered Earning atau CPUV



Cara Nak Dapat Buffered Earning atau CPUV



Begitulah antara jawapan daripada pihak nuffnang. Daripada jawapan yang diperoleh di atas, aku dapat simpulkan beberapa cara untuk mendapatkan CPUV ni. Antaranya:





cek dari nuffnang


  1. Selalu mengemas kini blog anda, kualiti entri yang anda tulis dan cara penulisan anda sendiri harus dipertingkatkan.
  1. Letakkan iklan nuffnang ditempat yang betul dan strategi seperti mana yang disyorkan sendiri oleh pihak nuffnang.
  2. Bersabar, pihak nuffnang jugak akan berusaha memberikan CPUV ni kepada mereka yang jarang atau sudah lama tidak mendapat earning sebegitu.

Seperti yang dinyatakan dalam tiket di atas, kita sebagai publisher sebenarnya tidak berhak untuk memepertikaikan soal CPUV ni sebab ini semua adalah hak Advertisers untuk memilih yang manakah blog terbaik baginya untuk mencapai sasarannya.


BB : BERJUANG SAMBIL BERWANG!!! JOM.....



Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top