Nuffnang

BANGSAT!!! Rakaman Dedah Perancangan DAP Dan G25 Hapuskan Perundangan Islam!!!


Sebuah laman facebook Komplot Watch telah menviralkan sebuah video rakaman perbualan diantara beberapa orang tokoh pada satu sesi perbincangan yang dikatakan diambil ketika forum yang dianjurkan oleh G25 dan Penang Institute.

Katanya antara yang terlibat dalam perbincangan tersebut mengikut dakwaan yang dibuat oleh Komplot Watch sendiri adalah Noor Farida Ariffin, Wong Chin Huat dan Maznah Mohamed. Perbualan tersebut antara lain berbincang bagaimana mereka boleh menggerakkan usaha untuk memansuhkan terus atau mencadangkan untuk dipinda mana-mana perundangan syariah yang sedang berjalan di negeri-negeri seluruh Malaysia.

Bukankah Islam dan hal ehwal Islam dibawah bidang kuasa Sultan dan Raja-Raja Melayu bagi setiap negeri? Dan bukankah bagi negeri-negeri lain hal ehwal Islam dibawah bidang kuasa Yang di-Pertuan Agong?


Kenapakah DAP melalui badan pemikir mereka Penang Institute sangat teruja untuk memansuhkan sesuatu yang jelas bukan hak mereka? Kenapakah DAP tidak henti-henti berlagak dengan sikap anti Islam yang menebal? 

DAP biaDAP!!

Rakaman Audio :



KLIK SINI SEKIRANYA RAKAMAN TIDAK BOLEH DITONTON
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top