Nuffnang

GILER PUNYA SUAMI!!! Paksa Isteri Main Mat Bangla Sebelum Sendiri Main!!

Adoii.... Macam ni punya suami pun ada ka? Seorang wanita sarat mengandung dipercayai menjadi mangsa seks luar tabii suaminya berjaya menyelamatkan diri, Ahad lalu.


Gambar Hiasan


Dalam kejadian jam 10.30 malam itu, wanita malang berusia 26 tahun dikatakan sudah tidak tahan menjadi mangsa nafsu suaminya apabila lelaki berusia 34 tahun itu memaksa mangsa bersetubuh dengan seorang lelaki warga Bangladesh dikenali sebagai Nizam sebelum suspek kembali bersetubuh dengannya di kediaman mereka di Kepong, di sini.

Difahamkan, wanita terbabit berjaya melarikan diri selepas dipercayai dipaksa suaminya sebanyak tiga kali untuk mengadakan hubungan seks dengan Nizam sejak tiga bulan lalu sebelum membuat laporan polis.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Ali Ahmad berkata, lelaki warga Bangladesh berusia 26 tahun bersama suami mangsa telah ditahan di dua lokasi berasingan semalam.

Beliau berkata, kedua-dua suspek direman selama tujuh hari untuk membantu siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. -Hmetro

Khabarnya, si suami ni merupakan salah seorang AJK cabang PKR...... Cabang mana ye? Hehehe....

Beginilah apabila nikmat iman dan kewarasan ditarik kembali oleh Allah, manusia hilang pedoman. Na'uzubillah.
Share this article

3 Komen:

  1. Potong kote si Bangla tu. Bangla ni di Malaysia saja dia berani main dengan bini dan anak orang. Pekerja Bangla di negara arab dan negara lain termasuk Singapore mereka takut macam tikus. Orang Malaysiani bagi muka sangat kat mat bangla.

    BalasPadam
  2. Bapak borek, anak rintek
    Guru kencing berdiri, murid kencing berlari
    Ketum berjubor, pengikut ber'threesome'

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top