Nuffnang

GAMBAR : HOTTT!! Aksi Pramugari Yang Menggoncang IMAN!!!



Macam-macam cerita SENSASI mengenai pramugari ni. Namun, Kali ini SENSASINYA lain sikit.

Eddie Putera merupakan seorang jurugambar yang terkenal di kalangan insan-insan yang berada di lapangannya. Beliau sering berkongsi pengalamannya ketika melancong ke mana-mana lokasi pengambaran yang beliau singgah.

Eddie, yang juga suami kepada Nurfarahin Jamsari telah berkongsikan satu adegan yang amat istimewa baginya ketika menaiki sebuah pesawat (tidak pula dimaklumkan pesawat jenis apa…)

Menurut beliau, ketika berada di dalam pesawat, beliau sering duduk di bahagian belakang sekali, kononnya dengan harapan dapat mengorat pramugari yang berlegar di situ.

Namun, insiden kali ini amat istimewa sekali baginya. Pramugari yang disangkakan mahu ke bahagian belakang, disangkakan untuk mengambil pesanan rupa-rupanya mahu solat. Beliau yang begitu terharu dengan situasi berkenaan telah berkongsinya di laman FB beliau seperti gambar di bawah.



Share this article

2 Komen:

  1. ALHAMDULILLAH....
    betul lah pepatah ada mengatakan "DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER".
    tq's for the info...

    BalasPadam
  2. Logo pada tempat duduk pesawat tu adalah logo Garuda Indonesia. Cuba naik Royal Brunei Airlines, pramugari di atas pesawat memakai tudung dan skirt labuh. :)

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top