Nuffnang

MUKA Boleh Tahan, Tapi Hati Macam SETAN!!!





Kesian dengan bebudak sekarang ni.... tambah-tambah gegirl yang comel macam ni. Comel ker? Namun tindakan gegirl ni bagi BB amat melampau dan keterlaluan. Nasib la.... ko punya member juga yang print screen tu. PADAN MUKA!!!
Share this article

2 Komen:

  1. awat hang kata muka dia bolih tahan... tak dak haiiii....
    muka dia sejujurnya aku cakap ya... (wlupun sebenarnya tak elok kita mengata akan sesuatu ciptaan ALLAH).. muka dia sebenarnya ada iras2 BABI.. aku ulang sekali lagi... BABI.. BABI.. BABI..
    kenapa aku kata muka dia macam BABI.. sebenarnya bila kita kata orang dengan gelaran BABI, orang juga akn kata kita dengan gelaran yang sama..
    orang lain pula, klu nak kata aku dengan gelaran yang serupa, aku tak kisah...
    sebabnya... kau tanya dengan BETINA kt atas tu....
    kesian mak bapa tok nek adik beradik dia....

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top