Nuffnang

VIDEO: POYO!! BERLAKON PENGSAN SELEPAS LANGGAR ANGGOTA POLIS!!!

BUKTI VIDEO ! PEMIMPIN PEMBANGKANG BERLAKON PENGSAN DIKASARI POLIS !!

Di bawah adalah video aksi bodoh S.Jayathas, ahli Biro Politik PKR, yang berlakon dengan berpura-pura pengsan selepas mendakwa dia ditolak oleh anggota polis. 

Kejadian berlaku di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, kira-kira pukul 11 pagi untuk membuat laporan mengenai kematian seorang tahanan dalam lokap polis baru-baru ini.



Polis tak buat apa-apa pun tapi Jayathas meluru kepada mereka 



Tahu-tahu aja sudah tersungkur 'pengsan' walau pun hanya beberapa saat. 

Bagaimanapun, kira-kira setengah jam kemudian, berlaku pertengkaran antara Jayathas dengan beberapa anggota polis yang bertugas apabila dia enggan meninggalkan kawasan IPD itu. 

Jayathas yang merupakan bekas Ketua Penerangan Hindraf tiba-tiba dilihat menjatuhkan diri sebaik sahaja dia cuba meluru melepasi beberapa anggota yang berkawal di pekarangan IPD itu. 

Lihat video aksi bodoh Jayathas :



Video aksi pura-pura ahli PKR


Dia dalam keadaan terbaring terlentang sambil tangan kirinya memegang kepingan dokumen 'pengsan' untuk beberapa saat.

Bagaimanapun, ahli PKR itu kembali 'tersedar' apabila polis ingin menghubungi ambulans dan bangun sambil menuduh anggota polis menolaknya.




Lakonan bodoh ahli politik PKR 

Jayathas yang datang bersama ahli keluarga tahanan kes tembak di Bandar Tun Razak, N. Dharmendran dan sekumpulan kira-kira 30 orang memenuhi pekarangan IPD untuk membuat laporan itu.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad berkata, ketika keluarga N. Dharmendran sedang membuat laporan, Jayathas dilihat keluar masuk balai beberapa kali tanpa tujuan. 

"Memandangkan ruang di kaunter dalam balai sudah dipenuhi ramai orang, dia kemudian diminta meninggalkan kawasan itu oleh anggota polis namun dia tetap berkeras untuk masuk. 

"Walaupun sudah dihalang oleh anggota bertugas, dia tetap berdegil dan bertindak menolak polis sebelum berpura-pura jatuh dan pengsan. 

"Apabila polis menawarkan untuk menghubungi ambulans, dia terus bangun dan sempat memaki polis," katanya ketika dihubungi. 

Tambah Zainuddin, pihaknya akan mendakwa Jayathas mengikut Seksyen 353 Kanun Keseksaan kerana menggunakan kekerasan bagi menakut-nakutkan penjawat awam untuk menjalankan tugas. - UM

Nampaknya, Pakatan pembangkang memang sengaja mahu menjatuhkan imej baik pihak polis selain daripada kehakiman dan Suruhanjaya Pilihanraya. 

Itu pun Anwar dengan tanpa malunya mahu berbohong mengatakan 95% pihak polis menyokong beliau dan Pakatan Pembangkang! BACA SINI



Share this article

5 Komen:

  1. akal keling.

    BalasPadam
  2. hmmm....bukan hindraf dah sokong kerajaan ke? siap buat press conf. bagi sokongan??

    BalasPadam
    Balasan
    1. bekas... cuba baca bagi abis...

      Padam
  3. hanya layak jadi pelakon XXX je....

    BalasPadam
  4. BEKAS TAK BEKAS HINDRAF SEMUA SAMA SAJA - JANGAN BERGABUNG DENGAN KELING HINDRAF - JIKA TAK MAHU KAUM MELAYU TERGADAI...JANGAN PERCAYA DENGAN KELING - ULAR!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top