Nuffnang

"RAKYAT ANARKI" : SAYA TERANIAYA!!! MOHD NURAMIN BIN MOHD SAID!

MUTAKHIR!!!




Saya Mohd Nuramin Bin Mohd Said telah di fitnah dan menafikan sekeras-kerasnye bahawa laman sosial Facebook, Twitter, Blogspot dan macam-macam lagi laman sosial yang tersebar berita tentang saya itu adalah tidak benar & bukan milik saya..

Lamam berkenaan telah dicipta oleh individu yang tidak bertanggungjawap..Berikutan ini, laporan polis telah saya buat pada 30 Mei yang lepas merujuk no report 002349/13..

Saya juga sudah membuat report kepada SKMM untuk bantu menyiasat kes ini...Semoga segala urusan di permudah kan...INSYAALLAH..terima kasih.Amin...


KENYATAAN INI BELIAU LAKUKAN SELEPAS BB MENDEDAHKAN IDENTITI RAKYAT ANARKI MENERUSI POSTING BB SEBELUM INI. KLIK SINI.

KOMEN BELIAU JUGA BOLEH DILIHAT DI SITU

Manakala BB mendapat info tersebut melalui sumber yan menyebarkan maklumat tersebut yang dikenali sebagai JAEVN





INI PULA SALAH SATU KOMEN DI POSTING TERSEBUT :


Mohon admin beliabangkit dapat removekan post ini kerana individu tersebut telah disabotaj/dikhianati. Laporan polis dan skmm telah dibuat. Hanay tindakan undang2 selanjutnya sedang difikirkan bersama keluarga. 

Agak sedih melihat bangsa kita mudah menggunakan profile individu lain dan membiarkan individu tersebut dianaya dimaki hamun sedangakn individu yg melakukannya tersenyum dayus. Atas nama Alalh sbwt, saya memohon pihak admin meremovekan status ini agar tidak berlanjutan. 

individu tersebut mendapat kecaman dan ancaman atas tindakan yang sam sekali tidak dilakukannya. bayangkan jika kita, adik2 kita atau kawan2 kita dikhianati sebebgini, apa yg mampu kita buat?.. sedih melihat caci maki yg diterima sedangakn yg melakukannya dayus, tidak dimaki. Sekali lagi, mohon jasa baik pihak admin removekan posting ini.-


BB : HARAP KES INI MENJADI PENGAJARAN BUKAN SAHAJA KEPADA BB, TETAPI JUGA KEPADA SEMUA PENGGUNA MEDIA SOSIAL UNTUK LEBIH BERHATI2. DAN KEPADA PIHAK YANG BERTANGGUNGJAWAB.... MOHON MEMANTAU DAN MELIHAT AKAUN2 YANG MENGHASUT DAN BERMACAM2 LAGI YANG BOLEH MENGGANGGU-GUGAT KEHARMONIAN DAN KESTABILAN NEGARA KITA. JANGAN SAMPAI DAH HURU HARA JADINYA BARU TINDAKAN NAK DIAMBIL. DAH TERLAMBAT.... BB MENYUSUN SEPULUH JARI ATAS APA YANG TERJADI!!


Share this article

2 Komen:

  1. biasa laa another keyboard warrior masa buat tak pikir dah polis nak cekop tetiba kata kena fitnah.....dah masak dah taktik diaorg ni

    BalasPadam
  2. jangan gelabah/gelojoh sangatadmin... aiyoooo

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top