Nuffnang

MISSION FAILED!!! Penjenayah Gagal Merompak Bank!!


BUKIT MERTAJAM – Cubaan seorang lelaki menyamun sebuah bank di Jalan Song Ban Kheng, Bukit Tengah di sini semalam tidak menjadi malah suspek itu terpaksa berlari keluar dari bank selepas disyaki terkejut melihat pengawal keselamatan yang melihat gelagatnya.

Sebelum kejadian pada pukul 12.15 tengah hari itu, suspek yang memakai topi dan menutup mulut dengan topeng meluru masuk ke dalam bank dengan membawa bersama dua objek berbentuk silinder berwarna putih sebesar air botol mineral 600 milimeter berserta sebuah beg pakaian.




IMEJ seorang lelaki yang dirakam televisyen litar tertutup cuba merompak sebuah bank di Jalan Bukit Tengah, Bukit Mertajam semalam.



Suspek berusia 30-an terus menghampiri sebuah kaunter yang ketika itu terdapat seorang kakitangan wanita yang bertugas. Terdapat empat orang pelanggan di dalam bank tersebut ketika kejadian.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Senior Asisten Komisioner Mazlan Kesah berkata, suspek yang bertindak bersendirian itu kemudian meletakkan beg pakaian tersebut di atas kaunter sebelum memaksa juruwang itu memasukkan wang.

Menurut beliau, juruwang wang yang terkejut dan takut dengan permintaan suspek terus melarikan diri ke belakang tanpa memberikan wang kepada suspek.


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top