Nuffnang

VIRAL : Video Lelaki Mandi Bog*l Di Dataran Seremban


BARU-BARU ini, kita digemparkan dengan satu rakaman video memaparkan seorang wanita warga Vietnam berjalan tanpa seurat benang di sekitar Taman Universiti Garden, Petaling Jaya, Selangor.

Aksi selambanya itu mencetuskan panik khususnya dalam kalangan penduduk perumahan dan pengguna jalan raya yang melalui di kawasan tersebut.
Terbaharu, rakaman video aksi lelaki sedang mandi telanjang di dalam kolam air pancut mula tular menerusi media sosial sejak kelmarin.

Lagak bersahaja lelaki itu menarik perhatian pengguna jalan raya kerana kolam air pancut tersebut terletak di Dataran Seremban, Negeri Sembilan.

Menerusi rakaman, turut kelihatan seorang anggota polis cuba menyoal lelaki terbabit selepas dipercayai menerima aduan daripada orang ramai.

Kami tidak dapat memastikan apakah punca dan tujuan lelaki tersebut bertindak berani mandi secara bertelanjang bulat di tempat tumpuan orang ramai.

Namun, netizen mengandaikan lelaki itu mempunyai masalah mental dan tindakan yang dilakukan adalah di luar kewarasannya sendiri.

Share this article

3 Komen:

  1. SUMBATkan aja dlm. PENBJARA cepat! Yg. nak berBINCANG pula sgn. PENJENAYAH SEKS GILA BABI mcm. ni apahal?!! APA KEJADAHnya ni??!!!

    Tok Landak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan bila juga nak GANTUNG sampai terJELIR LIDAH si PEMBUNUH2 JUBOQ BABI amat KEJAM tu dlm. kes Allahyarhamah Jutawan SOSILAWATI serta 3 mangsa2 ORANG ASAL/INDIGENOUS Islam/Melayu kita yg. lain tu?!!! Dah lama benaq kami RAKYAT tunggu ni (dahlah hari tu pakai uniform penjara glamer & boleh KETAWA pula si puak PEMBUNUH ni)!

      Dan juga - JANGAN pula HUKUMAN2 ringan ke atas PENJENAYAH2 JUBOQ BABI ni yg. meLANGGAQ 8 anak2 KECIL Islam/Melayu kita serta MENCEDERAkan ramai yg. lain; begitu juga yg. PEMANDU MABUK/PENAGIH DADAH tu! Keluarga2 arwah2 magsa juga patut SAMAN sampai berJUTA!

      Lihat di - http://www.ismaweb.net/2017/03/remaja-cina-pandu-lawan-arus-didakwa-kali-kedua-esok/ :

      Remaja Cina pandu lawan arus didakwa kali kedua esok

      March 23, 2017

      (Tok Landak)

      Nota: Tapi AWAS, Ism* ni si PENJILAT madey anak beranak BANGSAT!

      Padam
  2. Kenapa BETINA amat CELAKA yg. LANGGAQ anak2 kecil kita tu diBENAQkan pakai TOPENG MUKA sewaktu nak masuk MAHKAMAH?! Seolah mcm. diberi layanan ISTIMEWA pula! HARAM JADAH betul!

    Tok Landak.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top