Nuffnang

MOHON PEKA : Kalimah Allah Pada Selipar!!!


Buat muslim di Malaysia, berwaspada dan maklumkanlah kepada yang lain. Lembaga Pengawalan dan Pelesenan Percetakan Teks Al-Quran mengesahkan terdapat selipar yang tertulis kalimah Allah dijual oleh pihak tidak bertanggungjawab kepada orang awam.
Pengerusinya, Tan Sri Harussani Zakaria berkata, pihaknya telah meneliti selipar berkenaan dan mendapati terdapat tulisan kalimah ‘Ya Hayyun Ya Qayyum’ yang merupakan kalimah suci daripada Asma’ Al-Husna di atas permukaan selipar tersebut.


“Rampasan telah dibuat dan tindakan lanjut sedang dilakukan oleh pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN) melalui Akta Pencetakan Teks Al-Quran 1986.

“Lembaga menasihati orang ramai yang telah membeli selipar berkenaan supaya menyerahkan kepada KDN atau Jabatan Agama Islam Negeri untuk tujuan pelupusan,” katanya melalui kenyataan yang dikeluarkan di sini hari ini.

Beliau yang juga Mufti Perak mengulas mengenai perkara itu selepas tular di laman sosial mengenai penjualan selipar yang tertulis kalimah ‘Ya Hayyun Ya Qayyum’ dan dijual pada harga RM6.90 sepasang.

Susulan kes berkenaan, lembaga tersebut yang merupakan agensi di bawah KDN mengambil langkah segera untuk merampas barangan itu agar tidak terus dijual kepada orang awam.
Share this article

2 Komen:

  1. Mana si puaka2 TERORIS Kristian Zionis dr. puak TERORIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ANJING KURAP - si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD? TAK pula MELALAK bantah KALIMAH ALLAH diHINA/diGERTAK mcm. ni sedgkan depa punya nak KALIMAH ALLAH diGUNAkan dlm. BIBLE depa?!!! Bayangkanlah kalau Jesus diHINA/GERTAK mcm. ni?!!

    Itulah, nampak sgt. ini puak PENIPU HARAM JADAH!

    Tok Landak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tgklah juga betapa makin BINATANG BUAS si PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPJUBOQ BABI ni - mengHINA/mengGERTAK ISLAM/umatnya - termasuk para ULAMA terCINTA kita!

      Sbb. itu mana2 KITOL Islam/Melayu yg. sanggup JILAT puak KAFIR HARBI BANGKAI JIJIK DAPJUBOQ BABI ni pun mesti jenis spesis BABI!

      Lihat di - http://www.suara.tv/2017/03/29/dun-selangor-kecoh-gara-gara-wakil-dap-salah-guna-perkataan-tok-lebai/

      DUN Selangor Kecoh Gara-Gara Wakil DAP Salah Guna Perkataan ‘Tok Lebai’

      March 29, 2017 Abdul Mursyid Zainuddin

      (Tok Landak)

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top