KISAH BENAR : Mangsa S3ks ISIS Dedah Perlakuan Binatang Militan!!!


Farida perempuan muda bekas hamba s3ks militan ISIS menceritakan bagaimana ia diperlakukan seperti binatang selama 2 tahun di Mosul, Irak Utara.
Farida salah satu tahanan perempuan, mengaku disembunyikan sebagai hamba s3ks oleh  pejuang-pejuang ISIS yang telah berkeluarga dan memperlakukannya seperti seekor binatang.

Harian Mirror melaporkan, bekas hamba s3ks militan ISIS berusia 27 tahun itu diculik dua tahun lalu di kampungnya, ketika Farida berusia 25 tahun.

Setelah militan Iraq semakin kuat menekan pemberontak ISIS, Farida memanfaatkan peluang untuk melarikan diri ke arah tentara Iraq yang sedang mengepung para ISIS tersebut.

Menurut Farida, isteri dari militan ISIS itu “juga ingin melarikan diri”, sehingga mereka bekerja sama dengan tentara Iraq untuk membunuh militan ISIS tersebut.

Menurut dua wanita itu, mereka berhasil berkomunikasi dengan tentara Iraq dan menggambarkan posisi yang tepat tentang posisi kenderaan militan ISIS itu.

Hasilnya, serangan udara yang disusun tepat mengenai kenderaan tersebut dan membolehkan kedua-duanya melarikan diri ke arah tentara Iraq.

“Kami bersembunyi selama lapan hari, sehingga orang-orang berfikir kami telah tewas di dalam kenderaan tersebut,” imbas Farida, yang baru saja kembali ke rumahnya di wilayah Kurdi.

Kemudian kami melarikan diri,” kata Farida yang mengalami penderitaan batin dan psikologi setelah melalui apa yang dia sendiri sebut “seperti binatang”

“Saya cuba untuk menjaga kehormatan saya, tapi saya tidak berhasil. Mereka melecehkan dan memukul saya, memperlakukan saya seperti binatang. Saya hampir tidak memiliki kata-kata untuk menggambarkan apa yang terjadi pada saya.”

Wanita muda itu kini tinggal di sebuah kampung dekat Erbil, Iraq Utara, di mana dia juga bertemu kembali suaminya, yang sedang bertugas sebagai polis ketika dia diculik
Share this article

2 Komen:

  1. Puak Teroris CANNIBAL/NECROPHILIA IS/ISIS/ISIL - ni sebnaqnya diTUBUHkan oleh MOSSAD/CIA spt. diDEDAHkan oleh bekas PERISIK CIA/NSA, Snowden! Sbb.tu si puaka2 IS ni diRAWAT di hospital2 IS-rael serta TAK pernah MENYERANG rejim TERORIS IS-rael (hari tu keluaq berita palsu kononnya IS menyerang IS-rael; sbb. IS-rael cuba menSABOTAJ pendedahan Snowden ni)!

    Yg. mana MATLAMAT akhir puak ZIONIS (termsk. NA*O) ni semua adalah - utk. MENAKLUK seluruh LIMA Lautan utama Dunia, termasuk LAUTAN HINDI/LAUTAN PASIFIK (yg. juga masih belum diTEROKAI berTRILLION minyak-gas LAUT DALAM depa) termasuk MENAKLUK laluan2 amat STRATEGIK spt. Selat2 Melaka-Hormuz-Bab El-Mandeb, serta Laut Cina Selatan/Laut Merah/Gulf of Aden; di samping mengHANCURkan Islam/umatnya yg. amat ANTI-ZIONIS/IS-rael - dgn. akhirnya juga mengHANCURkan MEKAH/MADINAH serta seluruh DUNIA ISLAM termasuk PALESTIN/MASJID Al-AQSA suci kita, yg. mana semua ni merupakan simbol2 PENYATUAN umat Islam yg. amat PENTING!!

    Sbb. itu juga puak ZIONIS sebenaqnya yg. MENAJA atau MENYAMAQ sbg. puak TERORIS Syiah termsk. puak Houthi - utk. menJATUHkan Raja2 ARAB SAUDI dan BAHRAIN!

    Tok Landak.

    Nota: Puak TERORIS Houthi termsk. si PENYAMAQ2 Zionis MOSSAD, dr. YEMEN ni juga disyaki berTAPAK di Malaysia kita ni dgn. MENYAMAQ sbg. PELARIAN/PELAJAR2-PENSYARAH2 di Univ.2 terKEMUKA kita - utk. mengHASUT para pelajar/pensyarah kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nota: Sbb. tu OIC sepatutnya dah mempunyai TENTERA kita sendiri - agar dpt. MEMBANTU dgn. amat CEKAP dr. segi PERTAHANAN/KEMANUSIAAN di seluruh DUNIA ISLAM; dan mengHAPUSkan habis2an si puaka2 TERORIS IS/ISIS/ISIL ini!

      Bagi aku, inilah juga sbb. ALLAH SWT menjadikan DUNIA ISLAM amat kaya raya dgn. MINYAK/GAS - suapya akhirnya kita dpt. BERSATU mengHANCURkan MATLAMAT amat dajal ZIONIST New World Order(ZNWO)ini!

      Tok Landak.

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top