Nuffnang

PANASSS!!! Kenyataan Mira Filzah Mengenai PTD Dikritik Netizen!!!


Lumrah dunia artis, apa yang dibuat dan diperkatakan pasti mendapat perhatian ramai. Kontroversi akan datang bersilih ganti. Samada secara sengaja atau tidak disengajakan. Biasalah..... artiskan. Itulah cara hidup yang dipilih. Jadi, terimalah lumrah dan resam dunia yang penuh kontroversi ini.
Baru-baru ini , pelakon Mira Filzah telah menceritakan serba sedikit tentang kehidupan beliau didalam sebuah majalah tempatan.

Mira juga sempat berkongsi perwatakan beliau semasa kecil dan pencapaian akademik beliau dimana beliau merupakan seorang pelajar pintar dari kecil sehinggalah zaman universiti.

Mengakui mahu mencari kelainan dari segi kerjaya, Mira menyatakan beliau sebolehnya tidak mahu terikat dengan kerja di pejabat.

Walaubagaimanapun, ada satu kenyataan yang dibuat oleh Mira seakan memperlekehkan kerjaya Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD). Mira menganggap mereka yang bekerja sebagai PTD hanya terperap didalam pejabat dan mempunyai kerjaya yang agak bosan.

Berikut kenyataan penuh Mira :-


Jelas sekali ia menyentuh sensitivi mereka yang bergelar PTD dan ia menimbulkan kemarahan mereka. Tugas seorang PTD jauh berbeza daripada apa yang dibayangkan oleh Mira.

Antara komen terhadap kenyataan Mira :-



Hmpph, kadang-kadang dalam mengeluarkan sesuatu kenyataan tolong fikir tentang hati orang lain apatah lagi jika anda seorang selebriti. Jangan ingat kerjaya selebriti itu indah semata-mata dan jangan pandang rendah terhadap penjawat awam. (SUMBER)

Bagi admin pula, ia sekadar pendapat peribadi Mira. Tak salah pun. Jangan nak emo-emo sangat. Kepuasan adalah berbeza bagi setiap manusia. Rambut sama hitam, hati lain-lain. 
Share this article

3 Komen:

  1. Nasib baik tak kata kerja doktor itulah, inilah dan blah, blah, blah, kalau tak, lagi ramailah yang mengomen balik, he he.

    BalasPadam
  2. Soal kerja tu pilihan masing2 dan tak perlulah nak melenting sebab dia bukan menghina pun cuma dia cakap tak mahu terikat kerja2 pejabat tak kiralah yg duduk memerap atau kehulu kehilir. Untuk yg melenting tak tentu pasal tu eloklah berhenti kalau nak mengungkit kerja tu menyusahkan. Kerja dengan kerajaan ni bukan setakat cukup bulan ambil gaji sahaja tetapi ianya satu amanah kerana anda dibayar dengan wang rakyat . Apalah setakat buat kerja sampai nak terberanak kesana kemari naik kapal terbang dan kereta mewah jika nak dibandingkan dengan anggota tentera, polis , bomba dan lain2 yg terpaksa mengadai nyawa demi keselematan kita semua. Kita patut puji orang yg macam mira ni kerana dia dari awal menolak untuk kerja kerajaan sebab tak sanggup menggalas amanah yg akan dipertanggung jawabkan. Jangan jadi kebanyakan yg bekerja tu cuma mahu gaji sahaja tapi amanah kelaut...banyak mengulor drp buat kerja.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top