Nuffnang

KAFIR HARBI? Teresa Kok Hina Usaha Batal Konsert Selena Gomez


Lahanat betul nyonya ni. Hanya semata - mata PAS tidak sehaluan dengan mereka, maka ianya memberikan mereka 'Lesen Besar' untuk menghina usaha parti itu menghalang penganjuran konsert Selena Gomez.

Naib Pengerusi DAP Kebangsaan, Teresa Kok memperlekehkan arahan Exco PAS Selangor yang meminta agar semua masjid di seluruh negeri mengadakan solat hajat untuk memohon ke hadrat Allah SWT agar konsert Selena Gomez dibatalkan daripada dianjurkan di negeri itu.

“Jenaka apa ?? Exco Selangor tidak mengarahkan solat hajat untuk menyelamatkan Malaysia daripada malu yang dibawa oleh skandal 1MDB, tetapi sebaliknya mengarahkan solat hajat untuk membatalkan konsert yang akan datang di Shah Alam ??,” kata Teresa Kok dalam Facebook hari ini.

Tapi, kalau PAS buat solat hajat, mintak doa supaya 'Pecah Perut', boleh pulak puak DAPigs ni berikan sokongan dan anggap ianya sebagai satu usaha 'Jihad' yang menegakkan kebenaran?

Bukan setakat itu sahaja, malah mereka yang kuat menyokong Pakatan Haprak tu juga turut serta menyerang saranan yang telah dibuat oleh Exco PAS agar semua masjid mendirikan solat hajat.


Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh pemimpin DAPigs seperti Teresa Kok dan juga penyokong Pakatan Haprak itu merupakan satu penghinaan yang nyata terhadap Islam itu sendiri.

Tapi tak heran la kalau pemimpin DAPigs macam Si Teresa Kok tu suka memperlekehkan usaha umat Islam sebab diorang ni memang Kafir Harbi. Yang malangnya, masih ada Melayu Barua yang mengaku pejuang Islam sanggup bertuhankan diorang ni!!! (SUMBER)
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top