Nuffnang

BULI LAGI!!! VIDEO REMAJA DIBULI SAMPAI TRAUMA!!!



Sampai nak trauma dah admin tengok mangsa buli ni. Entah kenapa sejak 2-3 hari ini kejadian buli semakin berleluasa, belum pun selesai kisah buli yang melibatkan budak yang memakai singlet hitam keluar pula kes buli yang terbaru ini.

Tolong sebarkan agar pelaku-pelaku ini ditangkap teruatama budak yang dok sengih depan kamera di atas, kecik besar kecik besar ja admin tengok budak ni. 

Maklumat atau benda sebeginilah yang patut kita sebarkan dengan niat untuk menghadapkan pelaku kemuka pengadilan.

Admin kurang pasti kejadian berlaku dimana tetapi berdasarkan sumber asal dari laman sosial facebook mengatakan lokasi kejadian disalah sebuah negeri di utara iaitu Perlis, ada kemungkinan juga berdasarkan loghat bahasa yang digunakan oleh pembuli.


SUMBER
Share this article

5 Komen:

  1. Celaka Betul orang Kedah..Babi kau orang..ajar anak kau orang jadi Gangster HaramJaddah..

    Mana pie Warden Asrama Nie..Dok Meliwat ker, Babi betul.

    Celaka Punya PEKIDA yang bersarang kat Kedah HaramJaddah

    Patutlah Puting Beliung hanya ader kat Kedah..

    Wooi Orang kedah, Kamu memang puak Celaka, lahir anak2 Kaki Buli..

    Menatang Batok Babi Celaka Kau orang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hello kawan... cakap tu berlapiklah sikit.... nanti kerana mulut badan binasa.

      Padam
  2. kalau dah viral masuk dalam utube, tak lama dah la. dari sekarang aku rasa tak sampai 24 jam, budak2 sial haram jadah ni akan kena cekup. biar polis tolong cekup, kalau aku, tak bernyawa budak2 sial ni aku kerjakan.

    BalasPadam
  3. Mana perginya warden atau individu2 yg menjaga anak2 ni.aduhai anak2...apelah yang ada di benak mu ketika melakukan perbuatan itu.di mn perikemanusiaan mu..

    BalasPadam
  4. Apa kabar rakyat malaysia

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top