Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

TU DIA!!!! LAGI PEMIMPIN PAS TIBAI ANWAR!!!



Nampaknya ANWAR nie rupa-rupanya musuh dia bukannya UMNO BN tetapi dalam PAS sendiri pun ada musuhnya... bayangkan Setiausaha Perhubungan PAS Pulau Pinang pun boleh kata sekupang dua macam itu sahaja kepada ANWAR.... 


Sedikit rasa hormat pun tak ada...sedangkan beliau sekarang menjadi LEMBAGA PUZ Penang pun atas kerusi PAKATAN RAKYAT...

Sudah lupa habiskah jasa ANWAR pada mereka-mereka ini sampai sebegitu hina sekali ANWAR dimata mereka... sampai habis diungkitnya sekarang ini.... kami ingin pesan satu sahaja kepada PAS PENANG yang merasakan mereka hebat sangat tuu....

Dalam berpuluh kerusi anda bertanding masa PRU tempohari berapa kerusikah anda menang... jika sekadar 1 kerusi tu pulunlah bagi menang banyak sikit...menang pun tidak tapi duk pulun nak bertanding banyak kerusi.... 

Buat kerja susun program di kawasan tegar anda bertanding dahulu...ciptakan kemenangan baru orang nak bagi lebih kawasan untuk bertandingnya...


ANWAR ohh ANWAR betapa malangnya nasibmu..

- SUMBER
Share this article

2 Komen:

  1. UMNO lama dah tau, sebab itu anwar dipecat mahathir. DAP tahu tapi perlu kuda untuk berkuasa. PAS, sebab berpuak2 antara sedar dan tak sedar tapi mula mengorak langkah untuk mencari jalan keluar.....bersama atau berpisah. PKR akan terus diperbodohkan dan pengikutnya setengahnya bahlol, setengah bodoh, setengahnya tak faham apa itu fakta atau auta. Wallahualam

    BalasPadam
  2. yang dok nak sokong anwar sangat tu wat pa. tak Nampak ke tipu putaq alam dia, bini suruh jadi MB sebab dia nak enjoy duduk dalam penjara, anak bini di ajaq menipu membuatfitnah..kan ke nurul duk fitnah raja nong cik, kak zah duk taichi itu ini menipu..sampai hati hangpa nak sokong anwar lagi, malu rasa nya hangpa buat lagu ni..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top