Nuffnang

ICE BUCKET CHALLENGE : KEBODOHAN APAKAH INI???


Bangang dan bodoh abadi!!!! "Sporting" tidak bertempat!!!

Selepas beberapa individu dan pemimpin menyahut cabaran ini, terdapat pula YDP Majlis Perbandaran yang mengikutinya. Lebih memalukan, YDP ini seorang perempuan Melayu dan bertudung pula.



Yang Di Pertua Majlis Perbandaran Puan Maimunah Mohd Sharif telah di mandikan oleh ahli majlis lelaki di hadapan khalayak ramai di depan pejabat MPSP kerana menyahut cabaran Ice Bucket Challenge.

Kepada Puan Maimunah, sedarlah awak tu perempuan Melayu dan pastinya beragama Islam. Janganlah ditunjukkan kejahilan awak kepada masyarakat secara terbuka begini.

Sejarah Cabaran ALS Ice Bucket Challenge :

Cabaran mandi ais ini menjadi viral di Amerika Syarikat apabila sahabat karib kepada bekas Kapten Besbol Boston College, Pete Frates telah disahkan mengidap ALS dan sahabatnya mencabar rakan sepasukan yang lain untuk menyertai cabaran tersebut.

Cabaran itu kemudiannya menjadi viral di media sosial dengan penyertaan ramai selebriti Hollywood seperti Justin Bieber, Lady Gaga, Dave Grohl dan ramai lagi.

Di Malaysia, bukan sahaja dari kalangan selebriti malah tokoh politik seperti Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin, Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng serta Timbalan Menteri Pendidikan P. Kamalanathan turut menyertai cabaran ini.
Share this article

5 Komen:

  1. yea.....perbuatan bodoh dan bongok dari barat mmg selalu dijadikan contoh oleh rakyat Malaysia yg bodoh bangang nihhhh

    BalasPadam
  2. lepas ni mesti ada pulak cabaran 'cium bontot' diorang buat ... benda ni nak mula menular kat US.
    lepas tu bolehlah sahut pulak cabaran 'jolok bontot' spt yg dah dibuat oleh KETUM.
    kena makan ubat "otak tak centre, gila, gila babi" ni. nak daptkan ubat ni baca kat sini - http://keris7lok.blogspot.com/2014/08/ubat-yang-diambil-oleh-nuar-berahim.html

    BalasPadam
  3. Janganlah kita diperbodohkan sebegini rupa, menghina diri sebenarnya.

    BalasPadam
  4. Ini semua gara-gara UMNO dan BN.... mmg bangang lah dorang ni. Kalau Pakatan Rakyat memerintah terutama DAP, mesti xder perkara ni berlaku. Hidup Pakatan Rakyat.... Hidup DAP... Hidup PKR... Hidup PAS.... takbirrrr....

    BalasPadam
  5. YDP Majlis Perbandaran Seberang Perai yang dimandikan oleh ahli majlis pakatan la.. bro

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top