Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

LAHANAT!!!! Darah Haid DiLetakkan Pada Kalimah Allah!!!!



Maaf, artikel ini bukan untuk memaparkan gambar bogel wanita, sebaliknya untuk menunjukkan penghinaan demi penghinaan ke atas Islam yang semakin berterusan dan melampau. 

Aku tak tahulah kalau korang boleh teransang tengok gambar betina Mesir spesis Al Sisi ni. Sekiranya gambar bogelnya tidak disensor, aku rasa tidak seorang pun yang sayangkan agama Islam akan berahi melihat tubuhnya itu.


Lahanat betul!!! Betapa biadapnya betina ini terhadap Islam. Meskipun dia memprotes ISIS namun yang meletakkan darah haid di atas kalimah Allah adalah keterlaluan.

Betina yang sekor lagi tu pula berak di atas bendera yang sama. Betul-betul di atas kalimah 
 لاَ إِلَهَ إِلَّاالله

Bagi aku ini adalah penghinaan terhadap Islam. 

Aku harap ISIS atau Al Qaeda akan menghantar seseorang untuk menghukum betina ni. Nak buat macam mana terserah. Yang penting betina ni mesti dihukum.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top