Nuffnang

HOT!!! Gambar2 Yang Takkan Keluar Di Media PR




Datin Seri Rosmah Mansor isteri kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memperlihatkan wajah seorang ibu apabila menyatakan kesanggupan pergi ke Sweden untuk membawa pulang anak-anak pasangan Malaysia, Azizul Raheem Awalludin dan Shalwati Norshal yang ditahan di negara itu.

Keprihatinan itu dinyatakan Rosmah dalam sidang akhbar ketika menyambut kepulangan anak-anak pasangan terbabit iaitu Aishah, 14, dan adik-adiknya Ammar, 12; Adam, 11; dan Arif, 7; di kediamannya di Taman Duta. 

"Saya terfikir juga kalau mereka tidak boleh dibawa balik saya akan ke Sweden untuk mengadap Raja dan Permaisuri Sweden meminta bantuan kerana saya mengenali mereka.





"Mereka juga seorang ibu dan bapa yang sangat prihatin kepada anak-anak dan rakyat. Tapi alhamdulilah, Timbalan Menteri Luar, Datuk Hamzah Zainuddin telah pun berjaya membawa kanak-kanak ini balik," kata Rosmah yang gembira dengan kepulangan adik beradik tersebut. 

Rosmah berkata, beliau dan suami akan membantu anak-anak pasangan berkenaan yang akan dijaga oleh ibu dan bapa saudara mereka di Kelantan setakat yang mampu.

"Saya harap tolonglah jaga budak-budak ini dengan baik macam anak-anak mereka. Kalau ada masalah beritahu. Kalau saya dan suami dapat bantu kita akan bantu," kata Rosmah.

Azizul Raheem, pegawai Tourism Malaysia dan Shalwati, guru yang bercuti tanpa gaji, ditahan oleh pihak berkuasa Sweden pada 18 Disember lalu kerana disyaki merotan anak mereka kerana tidak menunaikan solat.

Berikutan itu keempat-empat anak pasangan tersebut pada awalnya diserahkan kepada keluarga angkat bukan Islam.

Ketika di bawah penjagaan keluarga angkat bukan Islam itu, keempat-empat adik beradik tersebut dikatakan tidak gembira dan kurang selesa, sehinggakan anak sulung pasangan tersebut, Aisyah, 14, merayu supaya mereka dijaga oleh keluarga Islam.









Share this article

2 Komen:

  1. Menangguk di air keroh.. Seperti melantak kangkong di pasar malam.. Apasal dari awal tak telefon Queen of Sweden..

    BalasPadam
  2. Apa faedah nya gambar ini di paparkan di media PR........tak ada faedah langsung..!! poohrah..!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top