Nuffnang

PANAS!!! Blogger Pro UMNO, Cer Tengok Apa Yang Malaysian insider Tulis Ni!!!!


"Kebanyakan penulis blog pro-Umno kurang melakukan siasatan, dan mereka perlu mengambil jalan keluar kepada hujah-hujah berasaskan kaum, agama dan seksual untuk cuba mengetengahkan isu" 
"Selalunya, hujah yang cuba diketengahkan mereka akan menjadi hambar (flat), dan akan berakhir dengan memgelirukan orang ramai disebabkan keangkuhan mereka, pemikiran cetek dan tahap intelek yang kebudak-budakan".

Oh...cerdik sangat dan tinggi ke tahap intelek penulis di Malaysian Insider? Dah berapa kali menggelupur kerana kantoi menabur fitnah? Hahaha...tahap perasan sehebat Otromen juga rupanya.... Hehehe....

Blogger Pro Umno, Any Comments?


Share this article

3 Komen:

  1. Setiap dari kita punya cara tersendiri so let it be..Cuma lagi bagus rasanya kalau BB dapat pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com sekali..Kurang2 dapat berjuang sama2.Tq

    BalasPadam

  2. Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.

    Saya ingin memohon sedikit bantuan kewangan bg membantu saya.saya muhammad ahlam firdaus seorang mahasiswa yg skrg sedang melanjut kan pengajian saya di Indonesia dlam bidang syariah

    Saya tidak menerima mana2 tajaan,biasiswa mahupun pinjaman,hanya tajaan dari kedua orgtua saya,mereka tidak la berpendapatan tinggi.ayah saya hanya la bekerja sebagai jaga keselamatan di kilang,manakalah ibu saya suri rumah yg menanggung saya dan adik2 sy yg masih di bangku sekolah.sy mempunyai 8 adik beradik dan skrg tinggal 7 kerana abg saya batu shj pergi menghadap ilahi akibat kanser tulang tahap 4.

    Jadi,sy amat2 lah memerlukan bantuan dari pihak tuan utk membantu saya,jika pihak tuan memberi bantuan dlam bentuk pinjaman sekali pun sy sudi membayar nya semula.

    Sekian wasalam.
    Whatsapp:0196135660

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top