Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

HINA ISLAM!!! KENAPA USTAZAH JANDA PERTAHAN PEREMPUAN CINA INI?


Kita semakin LEMAH!!
Mereka semakin BERANI!!

yang PASTI..... 
TIADA sebarang tindakan diambil!!!

Dicakap lebih dikata RASIS
lebih TERUK dikategori MENGHASUT
Jadi....
Siapa yang PEDULI??

Korang Tengok la sendiri dari print screen di bawah ni :




Dan yang paling BB tak tahan korang tengok plak respon dari JANDA MEROYAN dan DAH TAK LAKU PAS ini....


Rasulullah s.a.w. :

"Barangsiapa di kalangan kamu melihat kemungkaran, maka cegahlah ia dengan tangan. Jika tidak tidak mampu, maka cegahlah ia dengan lisan. Jika itu juga di luar kemampuannya, maka cegahlah dengan hati Sesungguhnya (mencegah dengan hati) selemah-lemah iman."

(hadith Riwayat Muslim)


Mahukah kita hanya "selemah-lemah iman" padahal apabila bercakap kita bukan main hebat. Pom pang pom pang.. Ini betul ini salah. Macam ni macam tu. Salah tu, bergini caranya tapi apabila di depan mata ada 'couple' sedang berpelukkan. Maka kita "hanya selemah-lemah iman" itu tandanya apa kita cakap habuk pun tiada dan itu tandanya iman kita masih lemah..

Share this article

10 Komen:

  1. ini amoi sama itu ostajah babibabadi tu elok jer kasi habuan jantan keparat sontot jer...babi punya cina n ostajah nie, yg peliknya x der ker nk diambil tindakan terhadap 2 ekor betina nie

    BalasPadam
  2. Bagaimana kalau diisytiharkan hukuman pancung kpd cinabeng ni? Pas setuju tak?

    BalasPadam
  3. Sya tak tau le....ape pemimpin Islam kita dok wat skarang ni.Sama aje....baik PAS ke UMNO ke PKR(Anuar ni Islam ke?Hishamuddin Rais Islam ke ke)......semuanya sdah tumpul prjuangan.Hanya buat kekayaan dunia aje.Spatutnya bila brlaku sebegini(orang menghina Islam)semua bangkit la.Kuar ramai2 cari mereka yg hina Islam itu.Nuar mana?Najib mana?Hadi mana?Nuar 2 buat le himpun ramai2 macam 505 2 protes.Yg Adam Adle(Islam ke dia ni?) 2 mana?Nik Ajis mana?Pimimpin2 Islam mana semua?Tarak telor semuanya.Yg muslimah PAS pakai telekong tutup abis muka tarak pulak nak kuar buat protes.Cis.......Islam ape u all ni.Saya kalau protes pasal orang hina Islam boleh ajak saya.Bila2 masa sya kuar dimana saja!Kalau pasal 505 ke,pasal kutuk sama2 Islam ke...sorry...baik saya tidur kat umah aje.

    BalasPadam
  4. Kepala butuh punya melayu macam keturunan kau ada sewaktu nabi babi Muhammad mengembangkan islam dengan untanya, kau memang yang patut kena tangkap pasal menghasut kaum kau bukan perempuan cina ini, dia memang tak suka islam macam kau tak suka anjing dan babi tapi bila perempuan kristian dari Sabah dan Sarawak ataupun indon yg ugama kristian bagi kau orang melayu kongkek kat pub disko punyalah meleleh air liur kau orang sambil teguk bir,pergilan minum air kencing babi anjing lagi baik,aku tengok blog kau memang blog menghasut ,kau suruh kerajaan tangkap kaum lain kerana hina melayu,habis kau sendiri macam mana?tak payah kena tangkap?kau ni pakar islam dari university al-azhar ke atau melayu nak tunjuk pendekar? lagi baik kau pergi tinggal kat Pakistan pergi sana tengok macama mana masyarakat islam sana nak tunjuk taiko sesama sendiri? aku rasa kau memang banyak gatal nak mati,kau ingat hasut macam ni mati syahit ke? janganlah hiprokit bro....

    BalasPadam
    Balasan
    1. SALAM.. semoga neraka milik kau wahai tanpa nama jun 27, 2013 2:10PG, Islam adalah agama yang benar.. ko mau apa?? ko jngn pernah hina Islam.. Peringatan kepada orang bukan Islam : jangan pernah hina Islam, jangan pernah Hina Nabi kami, Nabi Muhammad Saw,jangan pernah hina Al-Quran dan jangan pernah hina ALLAH SWT.. Jika kamu menghina.. aku akan cari kamu sampai kelubang cacing sekalipun.. walaupun aku mati sekalipun.. orang yang menghina Islam, aku sumpah dia dunia dan akhirat tidak akan di terima... ingat.. AMARAN KEPADA ORANG BUKAN ISLAM...

      Padam
    2. neraka pun milik kau wahai tanpa nama jun 30,2013 2:47 PG, kalau kau rasa benar ,kau punya suka, kau nak jadi macam saddam Hussein,muammar gadadffi ,sunni gaduh syiah ke,lantak kau lah,aku tak nak ape cuma kau islam jangan tunjuk lagak dengan aku siam Buddha, sewaktu aku sekolah dulutahun 80an guru melayu kelas ugama selau hina kita yang beragama Buddha maklumlah masa tu ada derma dari muammar gadaffi(geng Ibrahim Libya kot....),dia masuk syurga ke macam tu? siapa juga nak hina kita Buddha sembah patung aku akan cari sampai lubang cacing dan jangan sekali panggil kita orang siam sesat keran kita tak nak peluk islam macam orang jakun dan sakai,aku juga sumpah orang islam macam ni dunia akhirat pun tidak akan diterima,paksa orang masuk isalm kalau tak masuk nak pulaulah.nak bunuhlah,keturunan dulu dari jawa hindu paria lepastu masuk islam jadi paria islam.AMARAN KEPADA ISLAM

      Padam
    3. Anonymous Jun 30,2013 11:24 PG Aku bukanlah penyembah apa yang kamu sembah dan kamu bukanlah penyembah apa yang aku sembah,untukmulah agama mu dan untukkulah agama Ku.

      Padam
  5. alah..akaun fake fb tu..org umno sendiri..tatktik budak2 bodoh arr..

    p/s: kalo ko moderate comment ni mmg ko bodoh sbb aku ade screenshot comment nih..KAH KAH KAH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sokong..common sense lah, tak kan lah perempuan cina tahu pasal dajal? Saja nak bagi gaduh sesama kita, sy kasihan dgn orang yg kurang bpendidikan, pasti termakan umpan dgn bnda macam ni. Ni suma FAKE

      Padam
  6. pisah kan politik dan agama ABBY!

    layak kah seorang itu digelar islam apabila dia tidak berasa marah nabinya dihina?
    agama nya di permainkan?

    sahabat sy seorag ahli pas yg kuat, tp dia x pernah buta mcm ABBY..
    bab politik, dia akn menang kan pas, tp kalu terjadi kes hina agama, politik ditolak ke tepi..

    memang kita sebagai umat islam ada buat dosa,mungkin nampak seakan merendah kan agama kita..
    kalau nk tegur umat islam sendiri yang seakan merendah kan agama, boleh.
    tp sila kena pada cara. bukan dengan bersetuju ke atas benda yang memang mati hidup semula pon kita tahu salah..

    Pernah dengar Murtad degan hati? sila semak dan kaji..kalu x silap,menghina nabi boleh jatuh kepada hukum itu (dlm kes ini, seakan bersetuju dgn tindakan kafir itu)..
    Bawa mengucap.

    Maaf jika ade khilaf atau fakta yang salah.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top