Make Money With Nuffnang

Followers

Follow Me

BANGSAT!!!! Kiram Minta Bantuan Tentera Indonesia Perangi Sabah

CILAK** PUNYA TIRAM!!!!!

Nampaknya, Kiram III nekad untuk mendapatkan Sabah!! Setelah tidak dilayan oleh Kerajaan Filipina, beliau cuba meraih sokongan pula dari negara jiran Malaysia, iaitu Indonesia.

Mengikut laporan terbaru dari media Indonesia iaitu Merdeka.com, Ketua penceroboh di Sabah iaitu Kiram III mengaku telah memohon pertolongan dari Presiden Indonesia di dalam pertempuran dengan pasukan keselamatan Malaysia di Sabah.





Kiram menggunakan alasan bahawa Indonesia juga mempunyai hak ke atas Sabah dan Sarawak seperti yang ditulis dalam Perjanjian Mafilindo.

Menurut laporan portal berkenaan lagi, Kiram III juga menawarkan kedaulatan Sulu kepada Indonesia jika pihak republik berkenaan mampu membantu Kesultanan Sulu merampas Sabah dari Malaysia.

Selain itu, Kiram III melabelkan pemerintah Malaysia sebagai munafik dan tak harus diberi kerjasama berdasarkan alasan Malaysia tak pernah menunaikan janji-janji yang pernah ditawarkan kepada Kesultanan Sulu sebelum ini.

"Walaupun Malaysia negara yang mengamalkan Islam.., tapi Islam mereka hanya sekadar kata-kata sedangkan perbuatan mereka tidak Islam.. Malaysia munafik, sedangkan Indonesia lebih berkomitmen terhadap nilai-nilai Islam.." kata Kiram III dalam temuramah berkenaan.

Sebelum ini, Kiram III juga pernah memohon agar Presiden Filipina campurtangan didalam konflik berdarah di Sabah tetapi permintaannya ditolak. ~ MPP News

BB : Siapa Kiram Untuk Melabelkan Malaysia Bukan Negara Islam Sedangkan Seluruh Negara Islam di bawah Naungan OIC Telah Merujuk Malaysia Sebagai Negara Islam!!!!


36 ulasan:

  1. biol samdol tu dah gila ke?... dah la president sendiri takmau tolong dah tu nk mintak kerajaan indon tolong pulak...apa kah mereka lupa siapa mereka?... adakah Filipina dan indonesia hendak bersetongkol dgn penganas hendak berperang dengan malaysia atas dasar ASEAN?....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau betul dia tolong Indon dan Indon turut krmahuannya sudah tentu
      ini perang besar....tapi saya yakin Indon bukan bagang macam dia.....

      Padam
    2. Saya rasa Indon tak akan bantu dia memeranggi Malaysia macam
      Sukarno yang tamak kuasa...

      Padam
    3. gobolok kamu kata sukarno tamak anjing, dasar kutu busuk

      Padam
  2. mmm islam islam kite org pun xde la letak ayat quran celah kankang buat ubat kebal & serang negara orang tak tentu pasal.syirik & zalim lg tu...lg mau kata islam ke..mmm?

    BalasPadam
  3. bahalol punya kiram ...dia yang perangai macam dajjal tak sedar diri...mampos kau lah kiram

    BalasPadam
  4. bengom kiram nie! klau kt dpn aku bg jew anjing rogol kau

    BalasPadam
  5. Bodah sangat.. kalau Kiram III nak bantuan indonesia, belum tentu Kiram III akan selamat dan dijamin ditabal sebagai Sultan. Tidak ka dia tau...apa sudah terjadi pada sultan2 di Indonesia

    BalasPadam
  6. alhamdulilah.. semoga allah balas balik

    BalasPadam
  7. munafik la sangat..yang lanun2 sulu pi pakai tangkal tu haram jadah ape?syirik tu..dasar kiram ni bodoh dh bertingkat2.dh tua tu bnyk2 la ingt mati

    BalasPadam
  8. Kiram dan Nuar dah sama gila nak jadi pemerintah sebuah negara... aku harap Nuar dan Kiram cepatlah Karam..

    BalasPadam
  9. thu la dia balasan di akhirat nnti

    BalasPadam
  10. tiram...tiram...mkn sos tiram sedap lagi...pergi mampusla kau kiram

    BalasPadam
  11. My 0.50cents advise to kiram and pak jeneral

    http://excdo.blogspot.com/2013/03/my-050-cents-advise-to-kiram-and-pak.html

    BalasPadam
  12. kiram ajak Indonesia, Nuar ajak Misuari.......memang dasar LANUN & PENYAMUN orang ni

    BalasPadam
  13. oi...kiram sebelom pintu taubat tertutup kau tu tunggu masa nak mati..taubat lah nanti dtg malaikat maut tak sempat kau mengucap...tu ayat Al quran letak celah kangkang..adakah kau tu islam yg betol?...

    BalasPadam
  14. tErserAh la apA yg nAk dia kAta.. or nAK mohOn bAntuAn dr nEgAra lAin pUlA kOnonnyA.. fikir Logik laa.. kAlau memAng Sulu tu d iktirAf SebAgai sebuAh NegAra.. memNAg pAtut ktA tAkut n gigiL... tApi dAh sAh Sulu tU bukAn nEgAra sO wAt apA nAk tAkut.. tAk kAN adA SesebuAh NegAra pUn nAk bAntu SyAitAn bertOpengkANkAN mAnusiA yg mengAku ketUrunAn SultAn sulu...

    BalasPadam
  15. kiram memang patut d habiskan dari muka bumi nih...

    BalasPadam
  16. raja tua tak sedar diri,rumah kata pergi kubur kata mari.tak sekolah dan belajar sejarah kut dulu dulu.dasar keturunan penyamun.setakat nama raja jer tapi tak berdaulat pun mcm Raja atau Sultan di Malaysia tercinta ni.Raja tua merapu dah nak nyanyuk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kiram tak diiktiraf seluruh dunia sbg sultan...raja...sulu....sepatutnya beliau bersyukur masih diberi nafas hidup dan buat kacau bilau sebegini

      Padam
  17. Ni la hasil dok angkut pndatang wat masuk...pastu bg IC...negara tergadai.

    BalasPadam
  18. dia dah tua nyanyuk dah tu,,askar dia lg munafik pakai tangkal puja bagai2 bg kebal..main jin semua nya..bodoh pakai songkok je lebih hati batu..

    BalasPadam
  19. X abih2 pasal ic... bengap tul... yang pasal al juburi x nak plak cita... huhu...

    BalasPadam
  20. Kiram hanya bersongkok..mengaku beragama islam tp tidak mengikut ajaran islam...bg sy....beliau boleh dijatuhi hukuman tahanan perang atas alasan menyebabkan kematian anggota keselamatan malaysia yg tercinta....juga kematian penceroboh sulu yg tdk bermaruah serta ia menunjukkan beliau tidak punyai ilmu dunia dan akhirat...alfatihah utk parajurit malaysia...Allahuakbar...

    BalasPadam
  21. tangkap terus si kiram ni.dalang pengganas..jangan biarkan hidup.selagi dia hidup selagi tu buat huru hara.

    BalasPadam
  22. Aku Hamba Allah - Muhammad HaqMac 16, 2013 9:57 PG

    Kiram gila. Kau harus ingat, otak macam setan nak hasut negara Indonesia pula.Taubatlah sebelum kau mampus. Nanti dalam kubur kau akan dihimpit tanah kerana mendatangkan huru hara. Masa tu baru kau meraung minta hidu pbalik kerana nak taubat tapi dah terlewat. Allah tidak suka kita membuat kekacauan di tempat orang.

    BalasPadam
  23. siapakah yang sebenarnya munafik yang sanggup menyerahkan kedaulatannya dan rakyatnya kepada pihak kafir sepanyol, syarikat inggeris, kerajaan inggeris dan sekarang hendak menyerahkannya kepada kerajaan kafir filipina ... tindakannya menyerahkan negara dan rakyatnya kepada kerajaan kafir hanya untuk mendapatkan bayaran tahunan menunjukkan betapa munafik dan rendahnya nilai dirinya dan tidak layak menggelarkan dirinya sultan ... pengikutnya yang bodoh juga sanggup mempertaruhkan nyawa mereka untuk menyerahkan kedaulatan filipina dan maruah islam kepada kerajaan kafir filipina .. fikirlah betapa mudahnya diperbodoh-bodohkan oleh kafir filipina

    BalasPadam
  24. kiram mmg dasar puki melaut. yg jd tali barut pon dasar anjing kurap. nak berperang, g la perang dengan amerika. yg byk politik tu, g pulau, duduk sorg2. ngara dah aman, nak ubah celah mana lg...fikr btul2 kite ni di pihak yg btul or tidak. jgn kondem je apa yg org wat....

    BalasPadam
  25. kiram nak bg tau kepada masyarakat umum bahawa memakai tangkal serta meletakan tangkal bertulisan ayat suci adalah amalan yg betul mgkn.....

    BalasPadam
  26. mangkuk punya kiram.. hampa yg x amalkan islam bodo

    BalasPadam
  27. asslkm buat saudara saya dan mama papa yang berada disabah kami berdoa demi keselamatan saudara ku mau pun di luar saudara ku, saya putra kalimantan menyapaikan jangan terpancing bahwa Indonesi ikut membatu ITU TIDAK BENAR seleruh perbatasan sudah dijaga ketat pasukan KHUSUS INDONESIA sejauh sebelum pecah di lahad datu pasukan INDINESIA sudah mengataui ada pengganas mau buat kacau di negara tetangga, saya yakin pasukan malaysia bisa mengatasi tapi lebih saya dukung klu pasukan Indonesia ikut menjaga keamanan warga Indonesia yang berada di sabah klu benar pasukan penganas itu tidak makan peluru yang saya dapat info ayo....KOPASUS.....serang juga tu pengganas yang tidak makan peluru...

    BalasPadam
  28. bongok kiram

    BalasPadam
  29. serahkan pada pihak yg berkuasa...kita sbgai rakyat malaysia...mmberi sokongan yg padu kpda prajurit2x...trcinta..

    BalasPadam
  30. mna2 negara yg menyerang malaysia kena hadapi lima negara ne dulu iaitu malaysia,singapura,new zealand,austrlia dan england . . . . sebagai perjanjian lima pertahanan

    BalasPadam
  31. GARUDA DIDADAKU, SIAPA SAJA YANG MERONGRONG INDONESIA SEGENAP RAKYAT BERDIRI DIDEPAN SAMPAI TITIK DARAH PENGHABISAN. MERDEKA DENGAN CARA HEROIK MAKA KUPERTAHANKAN DENGAN HEROIK JG. .......TDK AKAN BERPANGKU TANGAN KEPADA AMERIKA, PRANCIS, RUSIA......

    BalasPadam
  32. saya memang penyokong tegar atm khususnya tenterada dan pdrm dan apmm.
    saban hari pakaian basahan saya adalah tshirt,yang berkonsep kan ketenteraan,yang saya beli di pekan sg udang melaka walaupun jauh di bangi saya pergi beli juga 2 bulan sekali turun melaka beli tshirt sebegitu.tanda sokongan kepada sojar dan polis.ianya sama dengan peminat bola sepak denagan jersi mereka,dan mat rockers/metal dengan tshirt gempak mereka.saya dah tak reti nak pakai baju berlogo lain.bukan nunjuk-nunjuk,tapi peminat hidup polis dan tentera,komando komando komando, dari jang trash bangi.tk

    BalasPadam

Isu-Isu SEMASA... APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

 
Blogger Templates