Nuffnang

TAK TAHAN KRITIK : Anak Saudara Karpal Mangsa Keegoan Guan Eng!!


Wow!!! Besar betul kuasa Si Tokong DAPigs ni ye. Sampai tahap dia boleh desak supaya jawatan seseorang tu digugurkan serta merta hanya kerana mengkritik tindakan yang dia lakukan.

Patut la selama hari ini Si Tokong DAPigs tu nak lihat sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan Haramjadah tu. Sampai tahap orang nak pertikaikan tindakan dia dalam laman media pun tak boleh.

Dari laporan yang disiarkan melalui blog CucuTokSelampit.blogspot.com mendakwa anak saudara kepada Bekas Pengerusi DAPigs Kebangsaan tu telah dipecat kerana membantah tindakan Si Tokong DAPigs tu.

Laman blog itu juga turut memaparkan mesej dari laman portal terbabit yang didakwa telah memecat Dalbinder Singh kerana menyokong NGO yang telah mengadakan demonstrasi tersebut.


"Nampak sangat di dalam kes ini TMI amat melindungi dan menyokong Joseph Lim. Anda tidak boleh bekerja di dalam portal TMI dan pada masa yang sama anda tidak menyokong Joseph Lim. 

Sekiranya ini berlaku, anda akan dipecat. Adakah ini bentuk kebebasan bersuara yang diamalkan oleh TMI? Di manakah kebebasan akhbar?" soal blog tersebut.
Maka persoalan yang dibangkitkan sudah pastinya mengenai Ketelusan dan Kebebasan Media yang selama hari ini dipukul canang oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Dalam erti kata lainnya, Si Tokong DAPigs ni dah terlalu angkuh dan menganggap diri dia 'Kebal' dari serangan orang lain. Maka sebab itulah dia boleh berlagak tak tentu arah macam 'Abang Besar'.


Teringat pulak cerita pasal penganjuran 'I Want To Touch A Dog' di Selangor hari tu ek. Masa tu ramai jugak pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah ni yang bersuara.

Tapi sekarang, kenapa pulak diorang diam? Ke mana hilangnya suara - suara sumbang pemimpin macam Si Nurul Izzah tu? Takkan bila Si Tokong DAPigs ni bertindakan kejam sedemikian rupa diorang ketar kepala lutut dan hanya mendiamkan diri pulak!!!

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top