Nuffnang

ALLAHU RABBI : Saiful Nang Hina Tanah Suci Mekah!!!


Astaghfirullah al azim..... Saiful Nang mu jangan nak ganti Alvin Si Vavi tu pula!!! Balasan Allah itu pasti.... dan janganlah tunjuk kebodohanmu di FB sebegini.

Saudara Saiful Nang...

1. Cuba lihat bagaimana Allah dan Nabi memuliakan Tanah Haram

Rasulullah Shallallahu ‘Alaihi Wa Sallam bersabda : “Sesungguhnya Islam dimulai dengan (dianggap) asing dan akan kembali (dianggap) asing sebagaimana awalnya. Mereka (Islam & ummatnya) berlindung diantara dua masjid (Masjidil Haram & Masjid Nabawi) sebagaimana ular berlindung dalam lubangnya” [Hadits Shahih, Muslim 2/76 – An-Nawawiy].

Hadis riwayat Abu Hurairah radhiyAllahu ‘anhu, ia berkata: Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda: Di setiap jalan-jalan Madinah itu terdapat malaikat (yang menjaga) agar tidak dimasuki wabah penyakit dan Dajjal (HR. Muslim No. 5236)

Hadis riwayat Anas bin Malik radhiyAllahu ‘anhu, ia berkata: Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda: Tidak ada satu negeri yang tidak dimasuki Dajjal, kecuali Mekah dan Madinah, dan tidak ada satu jalan di Madinah, kecuali terdapat malaikat yang berbaris menjaganya. (HR. Muslim No.2449).

2. Begitulah bagaimana allah dan nabi memuliakan tanah haram. Yang cuba memburukkan tanah haram adalah kerja-kerja golongan Syiah.

3. Saya tak nafikan tentang dakwaan saudara mengenai kegiatan pelacuran di sana. Mungkin ada. Saya tak tahu. Jika ada pun mungkin ibarat semut hitam di atas batu hitam yang besar.

4. Namun, saya cukup kagum dengan saudara. Di tempat di mana umat Islam di seluruh dunia melakukan ibadah, saudara masih mampu mencari lorong2 pelacuran yg bagi saya ianya amat sukar di cari di sebuah kawasan yg Nabi dan Allah muliakan.

5. Boleh saya tahu kenapa saudara boleh berada di lorong-lorong pelacuran di Tanah Haram?

6. Jangan salahkan saya jika saya meragui saudara kerana saudara telah meletakkan diri saudara di tempat yang meragukan.

Sekian.

Dr Aznil Hisham.


#Nota

Ini adalah respon Dr Aznil diposting manusia teragung – Saiful Nang.

Saya berpendapat beliau memerlukan vaksin anjing gila.

SUMBER

Ini lagi pencerahan buat Saiful Nang dan penyokong2 nya.


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top