Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

HINA PM : Pengacara Melodi TV3 Keterlaluan!!!


Dahsyat beb.. Memang bikin panas la mamat ni kann.. Kalau tak suka sekalipun dengan pemimpin Islam kita tu, tak payahla nak upload gambar yang memalukan macam tu.. Mamat ni memang suka bagi jatuh maruah orang ye?? Meh sini kita bagi dia rasa pulak ye.

Baru kerja wartawan je punn.., tapi perangai "menganjing" orang tu sampai tak pedulikan sama ada orang tu pemimpin negara atau artis.. Kalau nak menganjing artis tu pedulik lah kann.., dah memang dia cari makan macam tu.. Ini Perdana Menteri beb.. Agak-agak la kot..

Kalau betul rasa nak berpolitik bagai.., join je la gerombolan wartawan Malaysiakini ataupun seangkatan dengannya yang hari-hari membangkang kerajaan tu.. Ni kerja dengan TV3.., tapi gamak pulak share dengan kawan-kawan gambar hina Perdana Menteri Malaysia..

Bos TV3 takkan nak duduk diam saja kot? Bagi la amaran atau tindakan sewajarnya pada staff korang yang tak sedar diri ni.. Dia rasa semua benda boleh bikin panas.., sampaikan Ulul Amri yang dok payung syarikat dia sendiri pun dia nak kasi panas..


Memang si Zuan ni dah mintak maaf dalam Instagram dia tu 3-4 jam yang lepas.., tapi lu bukan Namawee atau Alvin Tan beb.. Bangsa kafir tu memang dah confirm jadi kayu api dalam neraka dan dorang tak termasuk dalam klausa dosa dan pahala..

Awak tu pulak orang melayu yang beragama Islam.. Bangga sangat la boleh kutuk Ulul Amri sendiri ye?? Lepas tu bila kantoi kena maki, cepat pulak delete posting dan senang-senang mintak maaf? Banyak la lu punya bunyik kann..

Maaf atau tak, itu antara si Zuan tu dengan Perdana Menteri Malaysia.. Tapi sebagai wartawan yang kononnya ada integriti serta etika, serius lu punya perangai macam brengsek beb!

Nak bikin panas sangat kann, kita tengok lepas ni sapa yang panas ye.. 

- Big B/Utaranews.com
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top