Nuffnang

VIDEO : Staff KFC Bergaduh Kini Viralll!!



Pergh......ganas beb. Siap "flying kick" lagi. Video yang berdurasi selama 37 saat dipercayai telah dirakam oleh salah seorang pelanggan yang berkunjung di premis berkenaan.

Didalam video tersebut kelihatan seorang staf perempuan mengeluarkan kata-kata kesat kepada salah seorang staf yang berada disebalik dinding di bahagian dapur premis tersebut.


Selain itu terdapat juga adegan sepak menyepak berlaku dimana seorang staff lelaki dilihat memberi aksi 'flying kick'.


Di laman sosial pula, orang ramai mempersoalkan etika di tempat kerja staf-staf berkenaan yang dikatakan tidak professional kerana bertindak sedemikian dihadapan pelanggan.



Berikutan penyebaran satu video yang memaparkan aksi pergaduhan staff KFC di dalam premisnya baru-baru ini, pihak KFC telah tampil meminta maaf atas insiden terbabit.

Menurut dari kenyataan maaf yang dimuat naik melalui laman Facebook rasmi KFC Malaysia itu, kejadian berlaku di KFC Jalan Raja Laut dan pihak KFC turut menyatakan kekesalan keatas insiden.

Menurut penyiasatan awal dari pihak KFC sendiri, insiden yang berlaku di antara dua adik beradik itu berpunca dari hal peribadi.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top