Nuffnang

PANASSS!!! Artis Wanita Tidak Malu Beraksi Mesra Di Khalayak?



Gara-gara telah memuatnaik gambar mesra bersama seorang lelaki di laman Instgramnya.. Pelakon jelita Izreen Azminda telah membuat ramai peminatnya bertanda tanya tentang statusnya sekarang..


Maklumlah gambar yang dimuatnaik oleh Izreen tu mesti buat ramai orang curiga.. Tu yang boleh timbul macam-macam spekulasi..

Tetapi Izreen telah tampil dan menyatakan hubungan sebenar dia dengan pelakon baru Nazrief Nazri itu hanya sebagai kawan biasa.. Dia pun anggap Nazrief ni macam adik je.. Hmm.. macam adik er? Makan sampai bersuap-suap pun anggap macam adik.. Miss A dengan adik pun tak pernah makan bersuap-suap..Pelik!

“Tidak mungkin saya bercinta dengan Nazrief kerana menganggap dia seperti adik sendiri dan gambar itu diambil oleh salah seorang teman kami semasa keluar makan.

“Dia seorang yang baik dan mempunyai masa depan yang cerah sebagai pelakon jika dia benar-benar fokus terhadap kerjayanya,” katanya..

Izreen mangakui yang dia rimas dengan gosip yang sering mengaitkan dirinya dengan lelaki yang berlakon disampaingnya atau menerusi gambar yang dimuatnaik di Instanya.. Hmm.. Biasalah kalau dah bergambar mesra macam tu siapa yang tak curiga.. Tak gitu? Sendiri bikin panas, sendiri pulak yang rimas..

Alah.. kalau ada jalin hubungan pun peminat tak bising.., lagi suka Miss A rasa.. Dah memang lumrah manusia perlukan teman.. Lagi pun anak lelakinya tu pun perlukan kasih sayang seorang ayah.. Tak gitu? Miss A/UtaraNews.com
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top