Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

#BANJIR2014 : Giliran Artis Wanita Ini Pula Dikecam!!!



Manusia ni tidak pernah berpuashati dengan apa yang insan lain lakukan. Pasti ada saja yang tidak kena, tidak betul. Itulah nasib artis wanita ini.

Sebelum ni gambar pelakon, Fizo Omar yang membantu mangsa banjir telah dikecam.. Puncanya adalah sesetengah pihak yang mengatakan tindakan Fizo mengambil gambar menolong mangsa banjir seperti nak menunjuk-nunjuk.. Selalunya ni kerja ‘keyboard warrior’ la..

Kerja nak menghentam dan mencari kesalahan orang je.. Perkara yang sama berlaku pada pelakon jelita, Fouziah Gous.. Fouziah dan suami telah terlibat aktif dalam misi bantuan mangsa banjir..


Tetapi, nak dijadikan cerita salah satu gambar Fouziah membantu mangsa banjir yang dimuatnaik dilaman Facebook milik media tempatan telah mendapat kritikan hebat..


Isu yang mereka ni timbulkan adalah isu tudung.. Teruk jugak Miss A tengok Fouziah kena hentam. hmm.. Kecian Fouziah, buat baik pun kena kutuk..

Dalam banyak-banyak komen orang duk kutuk tu.. Ada satu komen yang buat Miss A tergelak tau! Kelakar.. korang nak tahu tak, ada sorang kakak ni ingatkan gambar Fouziah tu ialah Man Kidal.. Serius kak ni memang kejam!haha..

Mesti sedih hati Fouziah bila dapat tahu.., dah la kena kutuk..Ni orang samakan dia dengan Man Kidal pulak.. Ni semua kamera 'trick' la.. hehe.. Macam sama ke? Miss A/UtaraNews.com
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Networkedblog

MENARIK

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top