Nuffnang

PANASS!!! VIDEO : AKSI TERLAMPAU MAS IDAYU DIKECAM



Ada yang tak kenal dengan Mas Idayu. Tak habis-habis dengan kontroversi dari dulu sampai sekarang. Video sesi ujibakat program Mentor Legend yang dikendalikan oleh Mas Idayu tersebar sejak 17 November lalu dek scene peserta ujibakat yang begitu lantang menentang beliau. Edry Sofian, yang datang ingin mencuba nasib menemui kegagalan apabila dia dikatakan tidak memenuhi kriteria yang diinginkan oleh Mas Idayu. 

Tidak puas hati dengan keputusan itu, Edry mula mempertikaikan keputusan Mas Idayu sehingga begitu berani menganggap penyanyi lagenda dangdut itu tidak sebagus mana di persada industri muzik negara. Mas Idayu cuba menjelaskan mengapa beliau terpaksa menolak Edry Sofian, 22, tetapi alasan yang diberikan tetap dipertikaikan oleh Edry seolah-olah mempertikaikan kelayakan Mas Idayu menjadi Mentor di program berkenaan.

Segelintir netizen cuba mempertahankan Edry dengan menggatakan Mas Idayu terlalu over react dan perasan legend. Bagaimanapun, lebih ramai netizen yang menyokong tindakan Mas Idayu kerana tindakan Edry Sofian dilihat terlalu biadab dan mentah dalam mempersoalkan karier Mas Idayu. - My Media Hub 





Haha... Suara pencuba nasib tu ke laut ke.. macam itik ke.... itu normal laa... tapi yang dh LEGEND tu emosi sangat pasai apa?... Betul... teman setuju..berpengalaman puluh tahun goyang bontot pun tapi kalau MORAL ke laut... happah tak hey...!!! TEMAN suke cara Dayang Norfaizah... lemah lembut...sopan santun... walau pun tahu suara peserta mcm katak panggil ujan...!!!




Share this article

1 Komen:

  1. diorang belakon je... kita pulak yang lebih2 nak komen, emo tak bertempat nak tengok, tengok je la, tak suka tutup tv. dalam dunia ni byk pilihan ada, baik atau jahat...yg baik ambik, yang jahat jgn buat...... terpulang mana nak pilih............. apa da

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

Networkedblog

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top