Nuffnang

AIR ASIA : Apa Lagi Alasan? SKANDAL Memalukan!!!!



Woi Tony!!! Apa lagi alasanmu hah? Cakap berpusing-pusing, berbelit-belit. Pendek kata, cakap talak serupa bikin maaa....

Hari ini Tony Fernandes membuat beberapa komen di twitternya yang memberi gambaran beliau tidak begitu gembira dengan perpindahan pada 9 Mei 2014 dan mahu masa yang lebih panjang. Beliau seolah-olah memberi isyarat bahawa MAHB tidak memberi masa yang cukup kepadanya.





Berdasarkan twitter pemiliknya, Tony Fernandes hari ini, dan maklumat terbaru yang kami terima, Air Asia hampir pasti tidak akan berpindah ke KLIA 2 pada 9 Mei ini seperti yang dijanjikan mereka minggu lalu.

“Kami MAHB perlu memastikan LCCT terus berfungsi sepenuhnya sehingga 9 Mei. MAHB memberi kami sehingga 9 Mei, kami mahu lewatkan lagi.”

Dalam salah satu entri lain, Tony seolah-olah mengejek MAHB bahawa mereka bernasib baik mempunyai Air Asia, jika tidak mungkin tiada penumpang di KLIA 2

Hakikatnya, Air Asia telah dimaklumkan sejak setahun lalu untuk menguruskan proses perpindahan ini. Ketika syarikat penerbangan lain telah pun berpindah dan beroperasi sejak 2 Mei yang lalu, Air Asia telah diberi tempoh sehingga 9 mei ini.

Namun selain Twitter Tony, niat Air Asia jelas dengan beberapa gambar pejabat Air Asia di KLIA 2 yang tidak menunjukkan mereka boleh beroperasi dalam masa 4 hari lagi.

Air Asia tidak menjalankan sebarang proses renovasi mahu pun membawa masuk peralatan seperti sepatutnya.

Pada minggu lalu kami mengingatkan Kerajaan dan Malaysia Airport Berhad (MAHB) agar berhati-hati dengan kenyataan Air Asia yang mengumumkan akan mengikut arahan kerajaan berpindah ke KLIA 2 selewat-lewatnya pada 9 Mei 2014 ini.


INFO RINGKAS



Empat syarikat penerbangan dah mula di KLIA2. Ofis AirAsia masih belum siap di KLIA2!”

· “Kantoi!! Operasi Air Asia di KLIA2 sebenarnya belum siap. Tony mula tuding jari”

· “Alasan sebenar Tony kerana ofis Air Asia belum siap. Memalukan penumpang”




Share this article

5 Komen:

  1. KLIA2 dibina atas permintaan Fernandez.Kerajaan setuju bina sebab AirAsia org Malaysia punya.Kerajaan nak sokong usahawan Malaysia spt Fernandez.Tapi Fernandez sombong dan bongkak.Ego sangat.Diberi betis nak paha.Ni dah main kepala org.Jenis tak malu dan meminta2 spt beliau memalukan Malaysia.Kekayaan dibina atas ihsan kerajaan semasa Tun Mahathir (memberi lesen).Fernandez jgn degillah.Pindah segera ke KLIA2.No more excuses pls.

    BalasPadam
  2. Paria bila dh kaya cmtula

    BalasPadam
  3. Suruh je dia pindah ke Jakarta ... tengok ape akan jadi ?

    BalasPadam
  4. anon 9.00 = aku setuju sepenuh nya..
    OOOOOiiiii...peria...ko pindah je pejabat ko kat jarkrta..kat sana lagi best..ko kate kadar perkhidmatan murah..ape lagi pindah je..watpe cakap byk...kitewang pun dah x naik Airasia..
    airasia pilian terakhir aku.....

    BalasPadam
  5. dimalaysia ada satu makhluk yang bila atas sikit dia lupa dunia, parking kereta ikut suka dia, bila di tegur tunjuk kasar, bila bercakap suara orang lain tenggelam, bila kecoh kecoh dia orang hebat, puak ni kalau pakai uniform, ada satu calit dalam rela pun dia dah anggap dia lah hero arah orang sana sini...mengapa puak ni tak mau ikut ajaran ugama dia yang petingkan hormat menghormati, berpada pada, hak orang di hormati, dan macam macam lagi lah nilai kemuliaan...kita hidup bukan berseorangan bebas buat suka hati..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top