Nuffnang

HOTTT!!! Si Janda Nurul Izzah Malu Besar!!!


Malu.... Dah tahap cipan dah termalu nya wei!!!! Seorang YB @ wakil rakyat bersikap sambil lewa tanpa usul periksa. Macam mana la buat kerja dan berbahas di Parlimen. Dari mana fakta dan bukti yang diperoleh? Dari mana sumber? Betul ke? DAH KANTOI macam ni mana nak letak muka Nurul?

Tindakan Ahli Parlimen Lembah Pantai, YB Nurul Izzah yang mempertikaikan tunjuk arah yang terdapat di KLIA2 nyata mengundang kontroversi. Beliau mempertikaikan kenapa hanya penunjuk arah hanya menggunakan kertas untuk kos pembinaan KLIA2 yang berjumlah RM5 billion. Baca jawapan Malaysian Airports seperti gambar di bawah.

Mungkin YB Nurul Izzah belum menjejakkan kaki ke KLIA2? Mungkin beliau hanya bergantung kepada foto yang dikirim oleh macai-macai beliau untuk membuat fitnah? Kita tidak pasti. Cuma aku nasihatkan YB Nurul Izzah datanglah sendiri melawat KLIA2, yang merupakan sebuah lapangan terbang di dalam pusat membeli belah, serba lengkap dengan segala kemudahan terkini dan canggih. Kalau setakat tanda arah seperti didakwa, terdapat banyak tanda arah seperti gambar di bawah yang sempurna di merata-rata tempat di dalam lapangan terbang berkenaan, bukannya hanya tahu buat fitnah saja.



Share this article

1 Komen:

  1. Ape yang malu..??? Its just a normal conversation.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top