Nuffnang

MELAMPAU!! AGAMA DAN NABI DIHINA SESUKA HATI OLEH MELAYU ISLAM!!



YA ALLAH!!! MENYIRAP GUA MEMBACA STATUS YANG DIUPDATE OLEH WANITA INI.

Bukan Cina, Bukan Kafir, tetapi Melayu Islam beb!!!


Beginilah bila kita memandang mudah dan terus membiarkan perbuatan menghina agama tanpa sebarang tindakan. Bukan setakat agama Islam, mana-mana agama sekalipun pasti melarang dan mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan menghina agama masing-masing.

Firman Allah SWT:

"Orang-orang yang beriman, BERPERANG pada jalan ALLAH dan orang-orang yang KAFIR pula berperang pada jalan Taghut (SYAITHAN). Oleh sebab itu, PERANGILAH! kamu akan pengikut-pengikut SYAITHAN itu, kerana sesungguhnya tipu daya SYAITHAN itu adalah lemah".
(Q.S AN~NISA' AYAT KE 76)

Kepada pihak-pihak yang berkenaan, tolonglah!!!! Jangan sampai rakyat mengambil tindakan dan membuat penghakiman sendiri. Gunakanlah kuasa dan amanah yang telah diberikan dengan sebaik-baiknya bagi menjaga keharmonian dan kesucian agama.
Share this article

9 Komen:

  1. Jgn salahkan sesiapa kecuali Najib aka PM Pondan.The worst ever PM that Malaysia ever had!Kenapa?Sebab bila cinabeng minta ISA dihapuskan,Najib terus hapuskan.Tapi akhirnya bukan saja 97% cinabeng menolak Najib,maka mereka bertambah biadap menghina agama dan institusi raja.So now you know what i mean.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama Julai 03, 2013 12:16 PG

    aku sangat bersetuju dengan anda bro. Najib wajib dipersalahkan sebab dia pemimpin nombor satu negara. anmpak sangatlah dia ni tak pandai mentadbir negara. fokus dia hanya meraih polularity. ISA dah pun dihapuskan, dan sekarang nih pulak akta hasutan yang diminta pembangkang untuk dihapuskan. aku sangat heran kenapa sesuatu tindakan mengambil masa yang terlalu lama. penghinaan kepada agama sudah menjadi jadi. Najib langsung tak boleh diharapkan untuk membela agama, bangsa dan raja raja serta negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak panjeng undi bangsat kafir harbi itu ISA do hapuskan sekarang
      maharalela dia.

      Padam
  3. Don't jump to conclusion, bole jadi ada org yg gunakan FB budak Melayu nih sebab setahu saya sejahil2 orang Islam tak kan mereka sanggup menghina kesucian Agama, Allah, Nabi Muhammad SAW sampai begitu sekali?! Anyhow, kalau benar budak Melayu Islam ini yg punya angkara, seriously, dia nih perlu bantuan....

    BalasPadam
  4. Mungkin d hack akaun dia.. mustahil org Islam nak hina Nabi Muhammad S.A.W dan Allah swt.

    Siasat siapa org tu yg hack

    BalasPadam
  5. Perlu disiasat kebenarannya.

    Seolah-olah kandungan ayat-ayat itu menyembunyikan "Dendam" dan "Kebencian". Apakah yang berlaku sebenarnya?

    BalasPadam
  6. SAYA RASA DIA NI PENGIKUT SYIAH.

    BalasPadam
  7. Nak salahkan Najib plak.. sape yang nak sgt hapuskan ISA.. sape yang buat demo dkt Dataran Merdeka suruh hapuskan ISA.. fikir-fikirkanlah..

    BalasPadam
  8. aduss....sejahat-jahat dan sejahil-jahil aku pun, x pernah terlintas di fikiran utk meluahkn sperti ppuan ne.....owkey, kt dunia ne boleh la ckp mcm2, tengoklah nanti kt akhirat pula...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top