Nuffnang

KEISTIMEWAAN MELAYU : SUARAM YANG MACAM HARAM!!!



Orang melayu yang sayangkan bumi bertuah ini sajalah yang terasa hati bila ada pihak iaitu Suaram (senang kata wakil Pakatan) yang mengeluarkan kenyataan seumpama ini yang cukup mengguris hati orang melayu.

Orang melayu Pro pakatan samada lahir dari UItm atau anak-anak mereka yang mendapat keistimewaan ini takkan terasa kerana hati dah mati dek lupa diri gara-gara menjadi barua DAP.


Sudah-sudahlah orang cina, jangan uji kesabaran orang melayu. Itu saja universiti yang menjadi harapan keseluruhan umat melayu. Kami tak pernah pertikai UNiTAR atau mana-mana kolej cina mahupun sekolah vernakular iaitu SJKC yang juga menggunakan wang pembayar cukai.
Persatuan rasis cina serti Dong Zong pun tak pernah kami tegur. Janganlah beraja di mata bersultan di hati sangat.

ORang melayu boleh bertolakansur tapi jangan cuba tolak kami ke tepi beransur-ansur. Apa lagi cina mahu?????




BB :  HANYA MAMPU BERSEDIH DENGAN NASIB BANGSA... MELAYU MUDAH LUPA DAN TERUS ALPA!!!
Share this article

1 Komen:

  1. UMNO/PM kita tak payah peduli dengan birokrasi UN yang diterajui sekutu kuat Barat-Zionis, si dalang dua muka amat merbahaya Ban ki-Moon, bekas Menteri Luar Korea Selatan, dll (kebanyakan pegawai atasan UN dikuasai Barat-Zionis) – mana UN bila umat dan negara-negara Islam makin dibunuh dalam Genocide dan dijajah Barat-Zionis?

    Penjajah Barat-Zionsi yang hipokrit dan kejam, sering menggunakan falsafah Barat yang amat mengasyikkan dan menipu seperti “democracy, equality, freedom dan human rights” dengan objektif utama untuk terus menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera (juga bermakna "Pribumi/Orang Asal/Native/Indigenous/Tribal/Aboriginal") dan agama Islam. Sedangkan negara Barat sendiri tidak mengamalkan falsafah ini dengan sepenuhnya, termasuklah di Eropah dan Amerika Utara, yang membenarkan polis menyerang dengan ganas ahli demonstrasi yang aman. Mahupun sekutu kuatnya, Israel yang terus menyerang,membunuh, menyiksa dan mendiskriminasi penduduk Bumiputera Islam Palestin. Dan negara-negara Barat dengan sekutu kuat Zionisnya yang amat hipokrit dan ganas, tidak akan teragak-agak menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera di dunia Islam dan seluruh ``Dunia Ketiga´´ , seperti yang diperlakukan dengan amat ganas dan kejam seperti di Palestin, Syria, Libya, Mali, Afghanistan, Somalia, Iraq, dll terutamanya yang kaya dengan minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur. Ini termasuklah dengan merekrut penganas-pengganas Kristain Zionis yang menyamar sebagai orang Islam atau pejuang jihad, yang asyik membunuh atau melagakan orang Islam, yang kononnya berlainan mazhab atau doktrin, contohnya antara puak Shia dan Sunni.

    Bahkan, penduduk Bumiputera Barat juga dilindungi di bawah “Native atau Heritage laws” termasuk di bawah "EU Heritage Laws" di http://heritagelaw.org/EU-Diretives. Oleh kerana itulah, di kebanyakan Negara Eropah, hanya perayaan/budaya Kristian/Barat dan bahasa Bumiputera mereka, yang pelbagai samada yang kecil atau yang besar seperti Krismas, diiktiraf secara rasmi di peringkat nasional, termasuk di media dan dalam pendidikan Bahasa Inggeris selalunya merupakan bahasa kedua. Di samping itu, lihatlah di Amerika Utara dan Australia, hak, identiti dan tanah bangsa Bumiputera “Native Americans-Canadians/Aboriginal Australians” dilindungi dengan kuat oleh undang-undang dengan hak dan identiti terkecuali (itupun setelah Bumiputera di Amerika Utara./Australia ini dibunuh dalam Genocide dengan kejam di awal sejarah penjajahan) Tetapi, sekiranya Bumiputera malang ini tidak mempertahankan undang-undang ini dengan lantang dan tangkas, mereka akan dianiaya dengan menggunakan strategi halus seperti diskriminasi di media termasuk industri seni, pendidikan dan budaya, di mana hanya perayaan dan budaya Kristian/Barat yang diktiraf secara rasmi di peringkat nasional sedangkan budaya dan bahasa tradisonal bangsa Bumiputera ini telah dipinggirkan. Penduduk Bumiputera ini juga dijatuhkan tamadunnya, dengan menggunakan dadah, pornografi, kebebasan seks, jenayah dan arak.

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).


    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top