Nuffnang

LEBIH DARI FIRAUN!!! : Husam Label Menantu Presiden PAS


Semakin panas nampaknya perbalahan antara Husam dan kepimpinan PAS Kelantan. Terbaru, kenyataan ‘LEBIH dari firaun’ yang disifatkan ADUN Salor Datuk Husam Musa terhadap menantu presiden PAS, Zaharudin Muhammad kerana tidak berunding terlebih dahulu sebelum membuat keputusan berkenaan debat di Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM) esok.

Menurut Husam, sehebat firaun sekalipun, apabila hendak ‘bertarung’ dengan Nabi Musa beliau akan berunding terlebih dahulu mengenai tarikh, tempat dan masa.

“Sehebat dan segagah firaun sekalipun, bila hendak ditentukan masa, tarikh, tempat dan bentuk pertarungan antara Nabi Musa dan profesional sihir Diraja, firaun merundingi Musa.

“Tidak ada keputusan unilateral atau sebelah pihak dilakukan.

“Pada hal firaun itu diktator yang paling tersohor. Runding merundingi tetap berlaku,” kata Husam dalam kenyataannya hari ini.

Husan yang dianggap sebagai anak didikan bekas Mursyidul Am PAS Allahyarham Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata Zaharudin seperti ingin menunjukkan keberaniannya dengan menetapkan sendir tarikh, tempat dan masa.

“Namun, rupanya ada juga insan yang ingin mempamerkan keberaniannya yang luar biasa dengan menetapkan sendiri tarikh, tempat, masa dan segalanya berkait apa yang dikatakan debat saya dan beliau.

“Janganlah kerana beliau begitu hebat, insan kerdil yang lain kena mengikut semua telunjuknya, hatta tarikh debat pun hanya beliau yang mesti tentukan seorang diri,” katanya.

Husam kini berada di China bagi mendapatkan rawatan kesihatan.

Sebelum ini berlaku ‘perang terbuka di laman sosial’ antara Husam dengan menantu Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkenaan isu pembalakan di negeri Kelantan.

Zaharudin turut menjemput Husam datang ke Kuala Lumpur esok, jam 10 pagi di KUIZM bagi berdebat mengenai kekalahan PAS di Kedah dan Terengganu.

Zaharudin turut berikrar akan bertanding menentang Husam bagi menyelamatkan PAS di Kelantan.

Share this article

2 Komen:

  1. husam kawan baik tok gay merancang duduk dalam pas bagi menghuruhara kan pas dari dalam......husam dah anggap dap lagi mulia dari pas......PENDAPAT GUA HUSAM NI TAK PERLU DI LAYAN BIAR DIA MEROYAN MACAM ORANG GILA...jangan pecat dia dalam pas tapi PULAUKAN DIA.....lamalama dia blahla,,MACAM MAT SABU...toh..,KALAU DILAYAN KAN MAKIN MENJADI GILANYA......

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top